فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری یک مواد فروش حرفه ای صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 21 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ حمید فتاحی امروز در گفتگو با رسانه ها گفت: در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک سرشاخه حرفه ای و توزیع کننده مواد بین خرده فروشان به قصد انتقال به یکی از شهرستانهای همجوار، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی در ادامه بیان داشت: ماموران واحد مبارزه با موادمخدر کلانتری۱۱ ایلام با تلاش شبانه روزی و اشرافیت کامل اطلاعاتی موادفروش حرفه ای را شناسایی و رصد کردند.
 
وی افزود: پلیس با اخذ مجوز قضایی جهت دستگیری مواد فروش اقدام کرده و دریک عملیات غافلگیرانه او را در محل مورد نظر به دام انداخت.
 
سرهنگ فتاحی با اشاره به شگردهای خاص و تخصص حرفه ای پلیس اظهار داشت: در بازرسی اولیه، از متهم،خودرو و تجهیزات همراه متهم چیزی بدست نیامد اما با توجه به خبره بودن ماموران، در بازرسی تخصصی و حرفه ای، موادمخدر جاسازی شده که متهم به طرز ماهرانه ای در بدن خود جاسازی کرده بود کشف شد.
 
وی یادآور شد: در این ماموریت مقدار ۲۵۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع هرویین و شیشه کشف و یک سرشاخه حرفه ای توزیع کننده موادمخدر دستگیر و تحویل قانون شد.
 
وی شگرد جاسازی موادمخدر توسط توزیع کننده مواد و نقشه او برای انتقال آن را تشریح کرد و گفت: مواد فروش حرفه ای قصد داشته با جاسازی ماهرانه مواد در بدن خود این محموله را از تور پلیس عبور داده وبه مقصد انتقال دهد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان تاکید کرد: پلیس از هوشیاری و تخصص های حرفه ای و بسیار متنوع بالایی برخوردار بوده و برای حفظ سلامتی و امنیت جامعه با قاطعیت با هر نوع جرمی برخورد خواهد کرد./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حژمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
این مواد فروش حرفه ای به چه علت حرفه ای شده؟
آیا سهل انگاری و عدم برخورد مناسب در دفعات دستگیریش، دلیل حرفه ای شدن او نیست؟
چرا علیرغم هزینه کرد اعتبارات مختلف کشوری و استانی، میزان مصرف و فروش مواد رو به فزونی است؟ و آیا برنامه های اجرا شده همسو با خواسته فروشندگان بوده است یا با هدف پیشگیری از مصرف، که هر روز بر تعداد فروشندگان خرده پا و مصرف کنندگان نوپا به آمار اعتیاد اضافه می شود؟
ضمناً لفظ حرفه ای برای فروش مواد مخدر، اذهان به فعالیت او به عنوان یک شغل است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار