مرکز آموزش احیای قلبی ریوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با برگزاری نخستین دوره‌ آموزشی، آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۴۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 20 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:رئیس مرکز آموزش احیای قلبی ریوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: در این کارگاه 2روزه، 15 سوپروایزر آموزشی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های دولتی شیراز، 2مسوول آموزش اورژانس 115 فارس و سه متخصص بیهوشی و فلوشیپ‌ فوق‌تخصصی مراقبت‌های ویژه حضور داشتند.

منصور مسجدی افزود: در این دوره، آموزش‌های تئوری و عملی مرتبط با احیای پایه‌ بزرگسالان، پایه اطفال، شیرخواران و همچنین احیای پیشرفته، سندرم حاد کرونر و سکته‌ مغزی به فراگیران ارائه شد.

وی اضافه کرد: چهار عضو هیات‌علمی گروه بیهوشی و طب اورژانس دانشگاه و از مدرسان بین‌المللی احیاء و 6 نفر از سایر همکاران دارای مدرک بین‌المللی احیاء، به عنوان تیم علمی و اجرایی در برگزاری این دوره مشارکت داشتند.

رییس مرکز آموزش احیای قلبی ریوی معاونت درمان دانشگاه، ادامه داد: تمامی آموزش‌های ارائه شده در این دوره، منطبق با استانداردهای آموزش AHA و به شیوه‌ یکسان با مراکز زیر پوشش این انجمن بین‌المللی و در قالب نمایش فیلم، بحث‌های گروهی، ایفای نقش، حل مساله و کارگاه‌های عملی ارائه شد. 

مسجدی، گفت: مرکز آموزش احیای قلبی ریوی معاونت درمان نخستین و تنها مرکز آموزش استاندارد احیای قلبی ریوی در کشور محسوب می‌ شود که آموزش‌های احیاء را با استانداردهای بین‌المللی، به فراگیران ارایه می‌‌دهد؛ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این آموزش‌ها برای پزشکان و کارکنان علاقمند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، ادامه می‌یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: فعالیت‌های هیات علمی و اجرایی این مرکز، به اثربخشی بیشتر آموزش‌های احیاء و افزایش کیفیت اقدامات احیاء در مراکز درمانی استان، منجر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار