نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار شد:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نهادینه کردن فرهنگ اهداء عضو رسالتی خطیر بر دوش بسیج جامعه پزشکی است، که میتواند با نجات یک انسان جامعه را نجات دهد.
کد خبر: ۵۴۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 20 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای بسیج جامعه پزشکی با قدردانی از جامعه پزشکی استان به عنوان سفیر سلامت در بحث اهدای عضو و نجات بیماران نیازمند پیوند اعضا، گفت: نجات یک انسان مانند نجات جامعه است و این کار حسنه مجموعه در عرصه سلامت خیلی ارزشمند است.
فرهنگ سازی اهداء عضو باید مهمترین رسالت بسیج جامعه پزشکی باشد 

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به حساسیت و اهمیت پیوند اعضا در جامعه و ترویج این فرهنگ مهم گفت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار سفيران سلامت بسيج جامعه پزشکى استان ضمن تکميل کردن فرم اهدا اعضا و پيوستن به خانواده پيوند اعضا از خانواده اهدا کننده عضو بيتا ملکى ليقوان تجليل کرده و بيان داشتند: جاى سؤال است چرا تبريز با دارا بودن زير ساخت هاى کافى در بحث پيوند نتواند نقش محورى در غرب و شمالغرب کشور داشته باشد و بيماران اين مسافت طولانى را تا به شيراز طى کنند.

دکتر آل هاشم با اشاره به خدمات درمانی به مردم تصریح کرد:حرکت دولت در دوسال اول در بحث سلامت و درمان خوب بود اما چند ساليست اين حرکت شيب نزولى به خود گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین از وزیر بهداشت و مسئولان استانی خواست حتما به موضوع پیوند توجه ویژه کرده و بخش پیوند را هرچه سریعتر با کمک خیران راه اندازی کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به بازدیدهای سرزده اخیرشان به چند بیمارستان در تبریز افزود: در بازديدهای سرزده و اين قبیل حرکات قصدم خودنمايي نيست بلکه فرهنگ سازيست که  ساير مسؤلان هم در بين مردم بيشتر حضور يابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :