عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت:هر کالایی که از خارج کشور وارد می شود، به معنای از بین رفتن اشتغال برای چندین نفر است.
کد خبر: ۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷ 16 February 2015

حجت‌الاسلام محمد رجایی گفت: باید فرهنگ مصرف کالاهای داخلی تقویت شود و همه مردم استفاده از این کالاها را مایه افتخار بدانند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس اظهار کرد: البته برای تولید کالای داخلی با کیفیت باید از تولید کنندگان حمایت و راهنمایی‌های لازم به آنان ارائه شود، اما متأسفانه در این خصوص اقدامی صورت نمی‌گیرد.

وي با اشاره به اینکه در صنعت ایران، همت بر بهبود محصولات نیست، افزود: محصولات داخلی در سال‌های اول کیفیتی مطلوبی از سال‌های بعدی دارند و این فاجعه است و باید تولید کنندگان، کالاهای کیفی تولید کنند و مسوولین نیز مشکلات تولید کنندگان را حل نمایند.

اين نماينده مجلس، فرهنگسازی و تبلیغات در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را گام اول در جهت اجرایی نمودن این سیاست‌ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برای اینکه اقدامی نهادینه شود، باید به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شود، اما متاسفانه این مهم انجام نشده است.

وي ادامه داد: همانگونه که دولت و مجلس به دنبال اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستند، خود مردم نیز این موضوع را باید مطالبه کنند تا کار بیشتری صورت گیرد.

رجایی همچنين گفت: مسائل اقتصادی مانند سایر مسائل نیست که بشود ضربتی یک کار را به نتیجه رساند و اینها زمینه‌هایی دارد.

نماينده مردم گناباد اضافه كرد: مسوولین و رسانه‌ها نقش زیادی در روشنگری و آگاهی دادن به مردم در خصوص اقتصاد مقاومتی و اجرایی نمودن سیاست‌های آن دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار