رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه بصیرت را چراغ راه زندگی انسان دانست و گفت: قطعا وقتی بصیرت را شناختیم در تمامی امورات زندگی موفق هستیم.
کد خبر: ۵۳۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 14 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازفارس ، سومین دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با تقدیر از برترین‌ها پیش از ظهر امروز در آمفی‌تئاتر خانه‌های سازمانی پایگاه به کار خود پایان داد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در این مراسم با اشاره به تاکیدات خداوند در قرآن کریم و بحث‌های پیشوایان دین در خصوص بصریت، اظهار داشت: بصیرت مانند چراغی روشن در مسیر زندگی انسان می‌ماند.

حجت‌الاسلام احمد قاسمی افزود: در دنیای امروزی با این همه هجمه دشمن، تهدیدها و تحریکات نیاز است خود را واکسینه کنیم تا بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم و این راه تنها با بصیرت میسر می‌شود.

وی تاکید کرد: در سال 90 سازمان عقیدتی سیاسی درسطح نیروی زمینی 115 دوره بصیرت ویژه خانواده‌ها برگزار کرده است و تا امروز 350 نفر از همسران در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند که از رده‌های بسیار موفق ارتش بوده‌اند.

قاسمی ادامه داد: کسب و ارتقای بصیرت یکی از وظایف ما است که چگونه در مقابل همسر، فرزند و... رفتار کنیم، قطعا وقتی بصیرت را شناختیم در تمامی امورات زندگی موفق هستیم.

این مسؤول گفت: سبک زندگی ما باید برگرفته از اسلام باشد، اما در برخی موارد رنگ و لعاب غربی گرفته است، یکی از آموزه‌های دینی ما مسلمانان قناعت است و نیاز است نحوه استفاده از فضای مجازی را بدانیم و در ارتباط با خانواده الگو باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید زیادی در بصیرت‌افزایی کارکنان دارند و وظیفه من و شما منتظران آقای ولی امر شناخت خدا، کسب فضائل اخلاقی، دوری از گناه، تلاش برای کسب اصلاح جامعه، کسب آمادگی فکری، توبه از گناهان و دعا برای سلامتی حضرت و فرجشان است.

قاسمی با اشاره به فرمایشات پیامبر مکرم اسلام(ص)، افزود: زن شایسته یکی از 2 عامل پیشرفت در خانواده است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه یکم رزمی هوانیروز در پایان از تمامی دست‌اندرکاران و شرکت کنندگان در این مراسم تشکر کرد.

گفتنی است، در پایان مراسم از سه نفر از برترین‌های مسابقه و 10 نفر از خواهران به نمایندگی تقدیر شد
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار