رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان سراسر کشور در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 13 December 2017
به گزارش تابناک : رضا آذریان سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مسابقات آمادگی جسمانی بانوان سراسر کشور ۲۳ آذرماه به میزبانی خراسان‌رضوی در سالن شهید بهشتی مشهد توسط هیئت همگانی این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی حدود ۲۵۰ نفر از ۲۹ استان برای اعزام به این مسابقات گفت: این دوره از رقابت ها با حضور مربیان، هیئت رئیسه ورزش‌های همگانی، معاونان و مسئولان استانی، این مسابقات برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه ریزی شده بزرگترین پیاده‌روی‌های خانوادگی خراسان‌رضوی در مشهد و یکی از شهرستان‌ها با عنوان «برنامه صبح و نشاط» با حضور مدیر ورزش‌های همگانی صورت می‌گیرد.

آذریان با اشاره به اعزام چند ورزشکار خراسانی به مسابقات تیمی رشته همگانی پینت‌بال در تهران جهت شرکت در مسابقات کشوری، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی جسمانی در رشته‌های مختلف به دو صورت تئوری و عملی در شهر مشهد و استان‌ها به‌طور مستمر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری دو کلاس امداد و نجات گفت: در جلسه اول و دوم این کلاس‌های ۱۰ ساعته، به‌ ترتیب ۵۰ و ۱۱۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند. همچنین هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری سومین دوره از آن است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار