رئيس ايستگاه شماره 3 سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوين خبر داد
رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: آتش‌سوزی يک دستگاه خودروی سواری زانتیا در بلوار اسدآبادی قزوين با تلاش آتش‌نشانان اطفا شد.
کد خبر: ۵۳۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 09 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، علیرضا  رحمانی اظهار داشت: پیرو تماس شهروندان با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین در ساعت 22:45 دقیقه روز جمعه 17 آذر ماه سال جاری، از وقوع حریق در یک دستگاه خودروی سواری زانتیا خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه مولوی را به محل حادثه واقع در بلوار اسد آبادی، تقاطع خیابان منتظری رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد خودروی زانتیا از قسمت موتور طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌های خودرو است.

رئیس ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفا حریق در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های جلوگیری کردند.

رحمانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است، خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌کس آسیبی نرسید و علت بروز این آتش‌سوزی هم توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار