رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی اعتراض آمیز در پاسخ به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا و دفاع از قدس شریف در خراسان رضوی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 07 December 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصمیم ترامپ در استقرار سفارت آمریکا در اسرائیل و همچنین پایتختی این کشور غاصب در منطقه بیت‌المقدس، موجی از اعتراض ها را به دنبال داشته و در این راستا راهپیمایی اعتراض آمیزی روز جمعه ۱۷ آذر ماه پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار می‌شود. 

وی افزود: این مراسم در مشهد پس از اقامه نماز جمعه از باب‌الجواد(ع) حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود و راهپیمایان مسیر خیابان شهیداندرزگو را به سمت خیابان شهید رجایی و چهارراه شهدا می‌پیمایند و شعارهای اعتراض‌آمیزی را علیه آمریکای جنایتکار به‌ویژه رئیس جمهور منفورش و همچنین اسرائیل غاصب و دیگر ظالمان جهان سرخواهند داد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ائمه جمعه در رابطه با سخنان اخیر ترامپ در خطبه‌های نماز جمعه سخن خواهند گفت بیان کرد: ترامپ از زمانی فعالیت خود را در کاخ سفید آغاز کرده جنایات زیادی صورت داده و به اشکال مختلف حمایت خود را از اسرائیل و ظلم‌های این کشور نشان داده است. 

وی تاکید کرد: راهپیمایان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی حاضر می‌شوند و در پایان این مراسم هم قطعنامه‌ای که در همین رابطه نگارش شده است قرائت خواهد شد.




منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار