همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
در بسته ی همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به موضوع شهرستان شدن مارگون وبهره برداری های تبلیغاتی آن وهمچنین حاشیه های ادامه دار انتصاب رئیس دانشگاه پیام نور می پردازیم
کد خبر: ۵۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 27 June 2015
هرچه به محدوده زمانی انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شویم صف بندی ها وموضع گیری ها شفافیت بیشتری به خود می گیرند.از این به بعد با همچنین تیتر هایی به وفور برخورد خواهیم کرد که نشان از تقابل شدید جناح های سیاسی خواهد بود.
به گزارش تابناک در جلسه ی شورای شهر ،شهردار،امام جمعه،معتمدین شهر پاتاوه وزارعی نماینده بویراحمد ودناعضو کمسیون صنعت و معدن مجلس شواری اسلامی از عملکرد خود دفاع کرد.
وی با اشاره به خدمات انجام شده در چند سال اخیر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: با اخلاص و بدون هر سیاسی‌کاری مأموریتی  که مردم به من محول کردن را پیگری کردم و خوشحالم که در قیامت می‌توانم جوابگو اعمالم باشم.
عده‌ای مغرض فکر می‌کنند با پخش کردن کاغذی در فضاهای مجازی می‌توانند بین مردم و نمایندگان اختلاف بیندازند ولی بدانند نمایندگان در راستای توسعه هم‌صدا هستند.

وی افزود: کارهای شهرستان شدن بخش مارگون در اواخر دولت دهم توسط بنده صورت گرفت و در این دولت نیز نهایی شد و به زودی هم ابلاغ می‌شود.

این درحالیست که در فضای مجازی وسایت های خبری استان خبر های فراوان در این خصوص منتشر شده است.

                                                         ******

در همین خصوص یادداشتی بر روی پورتال شخصی آقای تاجگردون به قلم خودشان قرار گرفته که به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

با سلام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هم استانی‌های عزیز در این ماه پرفیض و برکت.

اخیراً به دلایل خیرخواهانه یا غیرخیرخواهانه مطالب و مستنداتی در فضای مجازی و سایت‌های محلی مبنی بر تلاش این‌جانب در انجام اقدامی برای حوزه انتخابیه دیگری درج گردیده که موجب برداشت‌های غلط و سوءاستفاده شده است.

لازم است به استحضار برساند هر سه نماینده استان وظیفه داریم در جهت خدمت به مردم اقصی نقاط مختلف استان خدمت کرده و این فعالیت، امر بدیع و جدیدی نیست.

برای این‌جانب، انجام امر مردم شریف باشت با لوداب و مارگون و دیشموک هیچ تفاوتی ندارد و همچنان که انجام درخواست مردم باشت و باباکلان و مارگون و لنده برای برادران عزیزم آقایان زارعی و بزرگواری هیچ تفاوتی ندارد و چه بسیار مواردی که در حوزه انتخابیه اینجانب با همت این عزیزان انجام و من و مردم شریف حوزه‌ام را مرهون محبت خودشان قرار می‌دهند. لذا انتظار داریم این فعالیت خوب و هماهنگ که موجبات توسعه بهتر و همدلی بیشتر نمایندگان شده است موجب سوءاستفاده قرار نگرفته و اجازه داده شود تا در فضایی مثبت این خدمت خوب خدشه‌دار نشود.

مردم شریف یقین بدانند که راه پیشرفت استانمان این فعالیت هم‌افزاست و قطعاً اینگونه برداشت‌های سوء، خللی در خدمت ما به دیگر مردم عزیز به وجود نخواهد آورد.

امید است با وحدت و همدلی و نیز حذف نگاه‌های تنگ‌نظرانه و تفرقه افکنانه، راه پیشرفت این استان بیشتر از پیش هموارتر گردد. ان شالله.

******

در خبری دیگر مربوط به عزل ونصب عجیب دانشگاه پیام نور است که ابتدا شخصی به عنوان رئیس جدید  در سایت ها معرفی شد ولی پس از آن درتودیع ومعارفه شخص دیگری بود.یکی از خوانندگان سایت کبنا نیوز در مطلبی با اشاره به صحبت های آقای موسوی اصل که گفته بود: «در شب انتصاب حقیر ،آقای استاندار و آقای تاجگردون در حقیقت دنبال زدن بچه‌های متدین و مذهبی هستند و پشت صحنه و بازیگردان این جریان بودند»بیان کرده :

"کاش آقای موسوی اصل بیست چهار ساعت بر مشی خود می‌ماندند و حالا برای همه روشن شده است که همین عدم ثبات باعث لغو حکم ایشان شده است و از این جهت حق با کسانی است که حکم شان را لغو کردند. البته بچه متدین و حزب الهی در اینجا صرفا یک  شعار  برای انتقام از مدیریت استان می باشد و گرنه اقای موسوی اصل این جمله را باید همان روز قبل از معارفه برای رسانه ها می فرستادند .مدیریت استان با کسی لج و دشمنی ندارد و خود انها از ولایت مداران راستین و مورد حمایت امامان جمعه  و نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشند و اتفاقا دور اندیشی انها و برخورد انها با فرصت طلبان از جمله نکات مثبت عملکردشان می‌باشد."





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار