اتوبوس مجهز به اینترنت روز چهارشنبه همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در نیشابور راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۳۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 06 December 2017
به گزارش تابناک : شهردار این شهر گفت: در این طرح مسافران پس از ورود به اتوبوس با روشن کردن سیستم وای فای گوشی تلفن همراه خود می توانند به صورت رایگان از اینترنت داخل اتوبوس استفاده کنند.
علی نجفی افزود: این سیستم به گونه ای برنامه ریزی شده که افراد هر چقدر بیشتر از اتوبوس استفاده کنند، حجم بیشتری از اینترنت در اختیار آنها قرار می گیرد. 
وی اظهار کرد: این طرح به صورت آزمایشی در یک دستگاه اتوبوس فعال در خط 10 درون شهری مسیر خیابان امام خمینی (ره) نیشابور با هزینه 20 میلیون ریال اجرا شده است.
وی با اظهار امیدواری به استقبال مسافران از این طرح گفت: گام برداشتن در مسیر ایجاد شهر الکترونیک، استفاده از بستر اینترنت برای فرهنگ سازی و مدیریت بهتر زمان در اتوبوس توسط مسافران از جمله اهداف این طرح است.
نجفی افزود: راه اندازی دوربین سیار نظارتی ثبت تخلفات، نمایش آنلاین موقعیت اتوبوس در یکی از ایستگاههای مکانیزه و ارایه اینترنت رایگان برای مسافران ایستگاه مزبور از جمله طرح هایی است که امروز در این شهر به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: هزینه طرح های یاد شده که بر مبنای اقتصاد مقاومتی و با بهره گیری از توان و تخصص کارشناسان و کارکنان بخش فنی و مهندسی و فن آوری اطلاعات شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر به اجرا درآمده، حدود 140 میلیون ریال است. 







منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار