قاضی زاده هاشمی؛
اینکه در ذهن آقای رئیس‌جمهور چیست را نمی‌دانیم؛ روشن هم نمی‌کنند که قرار است استاندار ابقا شود و یا قرار است تغییری ایجاد شود، برای خود استاندار فعلی هم این امر مناسب نیست اما به‌هرحال اکنون استاندار داریم و کار در حال انجام است.
کد خبر: ۵۳۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 05 December 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ امیرحسین قاضی‌زاده در مورد اینکه آیا تاخیر در معرفی و یا انتخاب استاندار خراسان‌رضوی به صلاح این استان است یا خیر؟ اظهار داشت: قطعاً به صلاح نیست، ما هر دوره این مسئله را داریم و در ابتدای دولت یازدهم نیز شاید آخرین استانی بودیم که استاندارش تعیین تکلیف شد و این بار نیز به‌نظرم همین‌گونه بشود؛ اینکه در ذهن آقای رئیس‌جمهور چیست را نمی‌دانیم؛ روشن هم نمی‌کنند که قرار است استاندار ابقا شود و یا قرار است تغییری ایجاد شود، برای خود استاندار فعلی هم این امر مناسب نیست اما به‌هرحال اکنون استاندار داریم و کار در حال انجام است.

وی با ابراز بی اطلاعی از نامه‌نگاری نمایندگان خراسان رضوی با وزیر کشور در این زمینه بیان کرد: در جریان نیستم که آیا چنین اتفاقی قرار است بیافتد یا خیر و یا اصلاً صلاح است اتفاق بیافتد و یا خیر.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در مورد گزینه‌های مطرح برای استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: هنوز رسماً با ما صحبتی در مورد گزینه‌ها نشده و اینکه وزارت کشور و رئیس‌جمهور به چه کسی توجه دارند را نمی‌دانیم و تا زمانی که کسی با ما رسماً صحبت نکند نمی‌توانیم حدس بزنیم.

قاضی‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار نیست تغییری در وضعیت بودجه خراسان‌رضوی رخ دهد افزود: مسئله ما این است که فعلا دولت همان "اندک" را نیز نمی‌دهد و چیزی که تحت عنوان لایحه بودجه و قانون بودجه تصویب می‌شود جز بخشی که مربوط به حقوق کارکنان دولت است تقریباً در بقیه بخش‌ها محقق نمی‌شود. 

وی تصریح کرد: در ارتباط با ردیف بودجه زیارت نیزطبق قانون برنامه ششم موظف هستند ایجادش کنند و در برنامه ششم و احکام دائمی برنامه آمده و حکم قانونی است و اگر انجام ندهند طبیعتاً قانون برنامه را اجرا نکرده‌اند. تا لایحه بودجه نیاید مطلع نخواهیم شد؛ صحبت و گفت‌وگوهایی صورت گرفته و قول‌های مساعدی دادند اما سال قبل هم قول مساعد دادند و پول و بودجه زیارت را به پایتخت فرهنگی دادند زیرا روی پایتخت فرهنگی فشار آوردیم این‌گونه جبران کردند؛ سازمان برنامه مسئله را حل نمی‌کند، یک جایی را قطع می‌کند و بودجه را به جای دیگری می‌دهد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی آیا چشم انداز محقق شده در مشهد 2017 مورد انتظار نمایندگان بوده است گفت: من در این زمینه زیاد صحبت کرده‌ام، پایتخت فرهنگی جهان اسلام یک بار معنایی دارد و باید به اندازه بار معنایی‌اش به آن توجه شود؛ حداکثر این بود که در سطح ملی توجهی به مشهد شد و البته مشهد از قبل در سطح ملی مطرح بود.

قاضی‌زاده در پاسخ به اینکه آقای عباسی به‌عنوان مالک مشکی‌پوشان به نظر می‌رسد بسیار دست تنهاست، قرار نیست کمکی به ایشان صورت بگیرد؟ افزود: مشکی‌پوشان یک باشگاه حرفه‌ای است و طبق ضوابط قانونی باید به آن توجه شود؛ ما هم به عموم ورزش سعی می‌کنیم توجه کنیم. یادتان باشد زمانی تیم نداشتیم و با کمک‌هایی سعی شد ابومسلم و پیام حفظ شده و بقیه تیم‌ها ایجاد شوند و مشکل این‌ها بیشتر مالی است و ما به‌عنوان نماینده نمی‌توانیم اسپانسر بیاوریم؛ عمده اقتصاد استان توسط بخش دولتی اداره می‌شود و بخش دولتی صنایع بزرگ ندارد و برای جلب مشارکت از این نظر مشکل داریم و صنعت بزرگی به این معنا در استان نداریم که بخشی از منابع را برای یک تیم بگذارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار