رئیس بنیاد شهید چناران گفت: طرح فردا دیر است ویژه دیدار با خانواده شهدای چنارانی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶ 27 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی عبدالرزاق نظرجانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و این دیدارها ضمن قدردانی از این خانواده‌های ایثارگر ضمن تقویت روحیه در مسئولین می‌شود.

وی از اجرایی شدن طرح «فردا دیر است» در شهرستان چناران خبر داد و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا می‌تواند قوت قلبی برای آنان باشد.

نظرجانی با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به پاس ایثارگری آنان، تصریح کرد: پس از اجرایی شدن این طرح از ابتدای سال تاکنون گروهی از مسئولین شهرستان از جمله فرماندار و روسای سایر ادارات به همراه پزشک سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منازل ایثارگران با این خانواده‌ها دیدار کردند و به بررسی مسائل این خانواده‌ها پرداخته‌اند.

نظرجانی افزود: در این دیدارها مسئولان در راستای تجلیل و تکریم این خانواده‌ها ابتدا از والدین شهدا و ایثارگران وابسته به تخت دیدار کردند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان چناران 91 بیمار شرایط خاص وابسته به تخت دارد که در سه ماهه نخست امسال از 54 مورد آنان دیدار صورت گرفته است و ضمن تجلیل ایثارگران خواسته‌های آنان در ارتباط با ارائه خدمات پزشکی در دستورکار مسئولین قرار گرفته است.

نظرجانی تأکید کرد: با همتی که مسئولین شهرستان چناران داشته‌اند و تمایلی که از خود برای دیدار با این خانواده‌ها نشان داده‌اند امیدواریم تا پایان شش ماهه نخست امسال بتوانیم به دیدار تمامی این خانواده‌ها برویم و ضمن تجلیل از آنان به بررسی مشکلات آنان بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار