رقابت با امارات ، ترکیه و چین
با اين که تمام مصالح ساختماني را در کشور توليد مي کنيم اما در اين کشورها به ويژه امارات پروژه ها را يک سال زودتر از ما به پايان مي رسانند که بايد به دنبال رفع مشکل باشيم
کد خبر: ۵۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸ 27 June 2015
به گزارش تابناک از خراسان ، رئيس کميسيون اقتصادي و مشارکت هاي شوراي شهر مشهد با بیان مطلب فوق افزود: مابه دنبال رسيدن به حداقل استاندارد ها در صنعت ساختمان هستيم و بايد با کشورهايي مانند امارات ، ترکيه و چين رقابت کنيم .

سيد عبدالکريم جوادي،افزود: يک سري آسيب هايي در زمينه سرمايه گذاري درپروژه هاي مشارکتي شهر مشهد وجود دارد که باعث شده است برخي از سرمايه گذاران در مشهد سرمايه گذاري نکنند که به دنبال شناسايي اين آسيب ها و برطرف کردن آن ها هستيم.

وي اضافه کرد: اين شورا به اهداف خود درتحقق سرمايه گذاري در پروژ ه هاي مشارکتي نرسيده است.

این عضو شورای شهر مشهد یادآور شد : البته شورا در فضا سازي براي رونق بخشي به صنعت ساختمان پيشرو است و به همين دليل مي تواند براي جذب سرمايه گذار برنامه‌ريزي کند .

وي با بيان اين که سرمايه گذاري در پروژه هاي مشارکتي بايد براي سرمايه گذار و سرمايه پذير سود آور باشد، افزود: بر همين اساس بايد به دنبال کاهش مراحل اداري قرارداد پروژه ها باشيم که شوراي چهارم مدت زمان مراحل اداري پروژه هاي مشارکتي را به کمترين زمان کاهش داده و بسته هاي مشارکتي را آماده کرده است که با جذب سرمايه گذار مي توانيم پروژ ه هارا ظرف دوماه به مرحله کلنگ زني برسانيم.

جوادي تصريح کرد: با اين که تمام مصالح ساختماني را در کشور توليد مي کنيم اما در اين کشورها به ويژه امارات پروژه ها را يک سال زودتر از ما به پايان مي رسانند که بايد به دنبال رفع مشکل باشيم در غير اين صورت عقب مي مانيم.

لازم به ذکر است هفته گذشته اعضاي کمیسیون اقتصادي و مشارکت هاي شوراي شهر مشهد از برخي پروژه هاي مشارکتي بازديد کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار