رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: عامل برداشت غیرمجاز 500 میلیون ریالی از حساب یک شهروند در مشهد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 02 December 2017
به گزارش تابناک : فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سرهنگ جواد جهانشیری گزارش داد: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی شهروندی در مشهد مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته با استفاده از ادله و مستندات دیجیتالی متهم را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد این فرد شیاد برای تفریح به جزیره کیش سفر کرده لذا با اخذ نیابت قضایی دستگیر شد. متهم 29 ساله ساکن یکی از استانهای جنوبی در مواجه با ادله فنی بزه خود را پذیرفت و اعتراف کرد چند سال پیش با مالباخته همکاری داشته و با سوءاستفاده از اعتماد شاکی رمز دومش را یادداشت کرده بود.
سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست در نگهداری رمز کارتهای بانکی خود نهایت دقت را داشته و نسبت به تغییر دوره ای رمز دوم اقدام کنند تا از برداشتهای غیرمجاز پیشگیری شود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار