امام جمعه کلاچای؛
حجت الاسلام محمدحسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاچای اظهار داشت: دولت در این عرصه به خوبی عمل کرده و اگر نقدی هم وجود دارد، این نقد نباید مبتنی بر تخریب و تخطئه باشد.وی افزود: باید تیم هسته ای ایران همچنان علاوه بر اصرار بر حقوق ملت، هوشیاری و مواظبت بیشتری در این مذاکرات داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 26 June 2015
امام جمعه کلاچای گفت: تیم هسته ای ایران در مذاکرات با طرف های مذاکره کننده به خوبی از حقوق ، منافع و مصالح ملت و نظام اسلامی دفاع کرده اند.

حجت الاسلام محمدحسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاچای اظهار داشت: دولت در این عرصه به خوبی عمل کرده و اگر نقدی هم وجود دارد، این نقد نباید مبتنی بر تخریب و تخطئه باشد.

وی افزود: باید تیم هسته ای ایران همچنان علاوه بر اصرار بر حقوق ملت، هوشیاری و مواظبت بیشتری در این مذاکرات داشته باشند.

امام جمعه کلاچای ادامه داد: برغم اینکه بخشی از مطالبات چایکاران از سوی دولت پرداخت شده، ولی تسریع در پرداخت باقی مانده مطالبات چایکاران، همواره مورد تاکید است.

حجت الاسلام لطیفی اضافه کرد: اقتصاد این منطقه بیشتر تک محصولی است و مردم درآمد دیگری ندارند و لازم است از چایکاران بیشتر حمایت شود.

خطیب جمعه کلاچای در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته قوه قضائیه از شهید بزرگوار آیت الله بهشتی به عنوان یکی از نیروهای وفادار به نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: منافقین و بدخواهان نظام با ترور این شخصیت برجسته و ارزشمند نظام، لکه ننگینی در تاریخ از خود به جای گذاشتند.

وی با اشاره به اوضاع منطقه کلاچای ، بر لزوم آسفالت برخی مناطق روستایی این منطقه، بهسازی و روکش آسفالت تاکید کرد.

وی در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه توسعه و پیشرفت هر منطقه و شهر در گرو وفاق ، همدلی و تعامل سازنده است؛ گفت: اگر نگاه جمعی به توسعه شهر داشته باشیم، بطور قطع این مهم محقق شدنی است.

کلاچای در 80 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار