شهرستان کهگیلویه؛
طرح انطباق نشانی و کدگذاری کدپستی با همکاری اداره پست شهرستان در شهر دهدشت آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 30 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،علی جان اسپرغم مسئول اجرای طرح انطباق نشانی به خبرنگار تابناک گفت: طرح کدگذاری کدپستی و یا انطباق نشانی در حال حاضر در سطح شهر دهدشت در حال اجرا است.

اجرای طرح انطباق نشانی در سطح شهر دهدشت/تحولی بزرگ در سیستم آدرس های پستی
اسپرغم افزود: این طرح به منظور طرح پلاک کوبی و انطباق نشانی برای کدپستی درب منازل شهروندان و همچنین کد گذاری ابتدا و انتهای کوچه محل سکونت هر یک از شهروندان می باشد.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح در سطح شهرستان، کار رساندن بسته های پستی و فیش های آب،برق،گاز و تلفن با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.
علی جان اسپرغم مسئول طرح اجرای انطباق نشانی با بیان اینکه این طرح کاملأ رایگان است و هیچ هزینه ای برای هریک از شهروندان ندارد افزود: با اجرای این طرح تحول بزرگی در سیستم آدرس های پستی شهروندان ایجاد خواهد شد.
اسپرغم تصریح کرد: بر اساس تقسیم بندی در حال حاضر در حال اجرای طرح هستیم و از شهروندان درخواست می کنیم با مراجعه مأمورین پست درب منازل ضمن همکاری با آنها کدهای اشتراک آب،برق و گاز خود را در اختیار مأموران اداره پست قرار دهند.
در پایان گفتنی است که اجرای این طرح گام نوینی در توزیع خدمات توسط دستگاه ها و ادارات خدمات رسان خواهد بود اما تا به امروز در اجرای این طرح هیچ یک از ادارات خدمات رسان با اداره پست همکاری نکردند و این خود بسی جای تعجب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار