بازیگر و مجری توانمند صدا و سیما با ابراز امیدواری از اینکه سری آینده سریال پایتخت در مشهد، پایتخت معنوی کشور و پایتخت فرهنگی جهان اسلام ساخته شود، گفت: تفاهم شهرداری مشهد و پایتخت به دلایلی محقق نشد.
کد خبر: ۵۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 25 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری برنامه سفره‌های همدلی، علیرضا خمسه اظهار کرد: مشهد را به خاطر معنویت این شهر دوست دارم و مثل عمو پنجعلی به خاطر امام رضا(ع) به مشهد می‌آیم.

بازیگر سریال پایتخت ادامه داد: امسال قرار بود با حمایت مالی شهرداری مشهد سریال پایتخت معنوی ساخته شود اما این تفاهم به دلایلی بسته نشد.

خمسه در ارتباط با تولیدات استانی صدا و سیما گفت: اینگونه برنامه‌های موفق مانند سفره‌های همدلی نیاز به حمایت دارند و باید به هر طریق و ابزاری مورد حمایت واقع شوند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاران در عرصه تولید آثار فاخر فرهنگی وارد شده‌اند و با حمایت فعالان اقتصادی و موسسه‌های مالی فعالیت‌های فرهنگی رونق می‌گیرد.

بازیگر سینما و تلویزیون کشور بیان کرد: هزینه‌های تولید فیلم زیاد است و اغلب با کمک اسپانسرها فیلم‌‌های موفق ساخته می‌شوند.

خمسه با بیان اینکه عید فطر هم میهمان مشهدی‌ها هستم، اعلام کرد: اینکه برخی نشاط و شادابی را در قالب دین نمی‌بینند تفکری نادرست است و برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی که با حمایت موسسه مالی و اعتباری نور در دست تولید است از برنامه‌های موفق در ایجاد نشاط معنوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار