مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از فرخوان برگزاری کارگاه آموزشی نمایش نامه نویسی در دانشگاه مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 15 November 2017
به گزارش تابناک : امامعلی شعبانی مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: کانون تئاتر دانشگاه مازندران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران کارگاه آموزشی نمایش نامه نویسی برگزار می‌کند.
وی افزود: در این دوره آموزشی محسن سپاسی کارشناس  تئاتر کانون در رابطه با چگونگی خلق موضوع، آشنایی با نقطه شروع، دگرگونی و تحول، بحران، نقطه اوج، کشمکش تصاعدی یا طغیان تدریجی، پیکره و یا استخوان بندی، سرضرب در نمایش نامه و ... مطالبی را اریه خواهد کرد.
شعبانی تصریح کرد: دانشجویان علاقمند به نمایش نامه نویسی برای ثبت نام  در این دوره می‌توانند تا سی‌ام آبان ماه ۹۶ جهت ثبت‌نام به دفاتر کانون‌های فرهنگی و هنری دانشکده هنر و معماری مراجعه کنند.
مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران اظهار کرد: فراگیران در پایان این دوره از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران گواهینامه پایان دوره آموزشی را دریافت می‌کنند.

فراخوان کارگاه آموزشی نمایش نامه نویسی در دانشگاه مازندران






منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار