رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذريایجان شرقي گفت : اجرایی و عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی بدون یاری بازاریان غیر ممکن است
کد خبر: ۵۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 24 June 2015
به گزارش خبرنگار ما ، مهندس حسين نجاتي شب گذشته در مراسمي كه به مناسبت روز اصناف با حضور روسا و اعضاي اتحاديه هاي صنفي تبريز برگزار شد ، با اعلام اين مطلب افزود : یکی از سیاست های مهم دولت در بخش اقتصاد ایجاد امنیت و ثبات اقتصادی در بازار است که در دستیابی به این هدف اصناف نقش بي بديلي ايفا مي كنند .

وي ادامه داد : اصناف به عنوان بازوی توانمند انقلاب پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را همواره در طول دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در صحنه های اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی به منصه ظهور گذاشته اند.

وي با برشمردن اخلاق و خصوصيات اصناف استان و بويژه تبريز اضافه كرد : اصناف استان از اقشار مومن، متدین و پشتیبان ولایت فقیه بوده و با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت کرده و وجود همین صفات و ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد آنان را در صدر سنگربانان اقتصادي كشور قرار داده است.

نجاتي با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان حساسیت ویژه اي در نرخ گذاری کالا در زمینه عرضه اقلام مورد نیاز مردم داشته و داريم از تلاش اتاق اصناف و همکاری ویژه ای در اين زمينه قدرداني كرد .

در پايان اين مراسم از بيست نفر از اصناف تبريز با تقديم لوايح تقدير بعمل آمد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار