فرمانده انتظامی استان از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف ۳۴۴ کیلوگرم تریاک از این باند خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 08 November 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک، سردار منوچهر امان اللهی گفت: به دنبال کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر روز گذشته موفق شدند دو نفر از اعضای این باند سه نفره را در حین جا به جایی مواد دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دستگیری نفر سوم این باند در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: در این عملیات مقدار ۳۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین از انهدام لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی طی چند روز گذشته در کرمانشاه خبر داد و گفت: از این لابراتوار مقدار ۱۶۹ لیتر مواد پیش ساز مخدر صنعتی شیشه کشف و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار امان اللهی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شده، خاطرنشان کرد: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت ۳۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم و ۴ هزار نفر توزیع کننده نیز دستگیر شده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار