حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی در پیامی شهادت بسیجی پاسدار ، خادم قرآن و اهلبیت شهید وحید فرهنگی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۵۲۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 08 November 2017
بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری های داعش را به تصویر کشید.
خبر شهادت " بسیجی پاسدار شهید وحید فرهنگی " فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت ؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.
نامسلمانان تاریخ ؛ داعشی های جنایت کار و دردمنش بدانند این خون های پاک عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیستشان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.
شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر "عج الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری امام خامنه ای و بويژه مردم شهیدپرور استان آذربايجان شرقی  تسلیت عرض می نمایم  و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و دوستان موسسه قرآنی عترت نور صبر و اجر مسألت دارم

سید محمد علی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی
و امام جمعه تبریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :