دبیر هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی گفت: لیگ دسته یک بدمینتون ویژه بانوان خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 06 November 2017
به گزارش تابناک : مجید زرچی اظهار داشت: شهرستان‌های زیادی در خراسان‌رضوی از جمله تربت حیدریه، گلبهار و سبزوار در رشته بدمینتون مشغول فعالیت هستند؛ همچنین نیشابور دارای سالن اختصاصی بدمینتون بوده و این شهرستان دارای پیشرفت چشمگیری در زمینه بدمینتون است.

دبیر هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی با اشاره به پیشرفت استعدادیابی در خراسان‌رضوی گفت: در مشهد برای بالغ بر 100 نفر و در نیشابور حدود 40 نفر استعدادیابی صورت گرفته؛ همچنین سالن‌های مشهد که در آن استعدادیابی بدمینتون صورت می‌گیرد شامل سالن کاظمیان در ناحیه سه، محمدخانی در ناحیه 6، دانش آموز و مهدی‌زاده‌نیا در ناحیه 7، سازمان آب در بلوار رضوی و شرکت گاز در ارشاد هستند.

زرچی با اشاره به کمبود اسپانسر در رشته بدمینتون افزود: با سازمانی خصوصی در مشهد قرارداد پایگاه اختصاصی بسته شده و می‌توان گفت این سازمان اسپانسر هیئت بدمینتون مشهد است؛ همچنین خراسان‌‎رضوی دو هفته پیش میزبان مسابقات قهرمانی کشور بود.

وی با اشاره به برنامه‌های هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی تا پایان سال 96 خاطرنشان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت در خراسان رضوی جزو برنامه‌های نوشته شده در تقویم سال 96 بدمینتون است؛ همچنین لیگ دسته یک بانوان را پیش رو داریم که در زمان مناسب این برنامه را عملی خواهیم کرد.







منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار