معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان خبر داد :
تابناک: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:برنامه ریزی برای حضور ۲۵۰ هزار نفر در قالب یک هزار و ۴۰۰ پایگاه در طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش انجام شده است.
کد خبر: ۵۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 23 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد جواد احمدی ظهر امروز در نشست خبری مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه آموزش‌های ارایه شده در آموزش و پرورش دارای دو بخش رسمی و غیر رسمی است، اظهار داشت: در این راستا باید توجه داشت که آموزش‌های غیر رسمی که بخش فرهنگی و پرورشی را شامل می‌شود تاثیری مادام‌العمر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در بعد آموزش‌های غیر رسمی نیز بسیار تاثیرگذار است، افزود: در این راستا باید با غنی سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان از فرصت آموزش‌‌های غیر رسمی بهره برداری لازم را داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان اصفهان نیز همچون سال‌‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های شاخصی را برای دانش آموزان انجام داده است، ادامه داد: بر این اساس با توجه به پیش بینی و برآورد استقبال از این طرح در سال‌های گذشته ۲۵۰ هزار نفر در قالب یک هزار و ۴۰۰ پایگاه در طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۸۳۲ پایگاه اوقات فراغت آموزش و پرورش استان اصفهان در مدارس مستقر هستند، ادامه داد: ۲۳۴ پایگاه در کانون‌‌های فرهنگی تربیتی، ۱۳۴ پایگاه در دارالقرآن‌ها و ۱۵۷ پایگاه نیز در سالن‌های ورزشی مستقر هستند.

احمدی اضافه کرد: به تمام شرکت کنندگان در طرح‌های اوقات فراغت استان اصفهان گواهینامه پایان دوره اهدا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار