فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:با گرامیداشت یوم الله 13 آبان بر پافشاری بر مواضع انقلاب و استکبار ستیزی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۱۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 04 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک "سردار امان اللهی" با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام بر پافشاری بر مواضع و اصول انقلاب و استکبار ستیزی تاکید کرد. 

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم انقلابی و شهیدپرور در مراسم راهپیمایی 13 آبان این حضور دشمن شکن را نشات گرفته از فرهنگ عاشورا و علاقه فراوان مردم به انقلاب دانست. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که دست مستکبرین و زیاده خواهان جهان و به ویژه آمریکا را از کشور بزرگ ایران کوتاه کرد: همواره خاری در چشم بدخواهان و کینه توزان بوده و به الگوی ملتهای آزاده در جهان تبدیل شده است. 

سردار امان اللهی افزود: امروز ایران اسلامی بعنوان یک قدرت بزرگ منطقه ای و جزیره امن و باثبات به شمار می رود و این مهم مرهون خون شهدا، رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت، ولایتمداری و وحدت موجود در کشور است. 

 وی گفت: همه مسئولان و مردم باید همواره با پیروی از خط امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب پاسدار آرمان ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب باشند و با تمام توان در راستای فتح قله های افتخار در همه عرصه ها تلاش کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار