استاندار کرمان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تسلیم هیچ قدرتی نیست، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مستقل و برپایه استقلال و آزادی است.
کد خبر: ۵۱۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 04 November 2017
به گزارش تابناک : استاندار کرمان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تسلیم هیچ قدرتی نیست، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مستقل و برپایه استقلال و آزادی است.
علیرضا رزم حسینی صبح شنبه در حاشیه حضور در راهپیمایی 13 آبان، در تریبون آزاد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، افزود: تا زمانی که آمریکا به دشمنی خود ادامه دهد و با بد عهدی در برجام مقابل ملت ایران بایستد، ملت ایران بر پایه استقلال و عزت خود محکم و استوار در برابر دنیای استکبار خواهد ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: مردم برای ایجاد همبستگی ملی همواره در صحنه حضور دارند و این ایستادگی موجب اقتدار ملی در منطقه شده و می شود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان، از ملت ایران به عنوان ملتی توانمند، بصیرو ولایت مدار یاد کرد و ادامه داد: ملت ایران بر اساس توانمندی های خود می تواند در تمامی عرصه ها بایستد.
رزم حسینی در ادامه در دست نوشته ای در پاسخ به سوال "چرا مرگ بر آمریکا؟ "عنوان کرد: به دلیل خود استکباری آمریکا اعتمادی به آن وجود دارد ؛ دلیل اصلی این موضوع نیز بدعهدی در موضوع برجام است. 






منبع : کرمان آنلاین 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار