کد خبر: ۵۱۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷ 04 November 2017
بخشدار موگرمون گفت: آتش‌سوزی کوه سفید همچنان ادامه داشته و تلاش مردمی و ادارات شهرستان همچنان پاسخگو نبوده است.

موسی محتشم شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره به آتش‌سوزی کوه سفید لنده اظهار داشت: حجم آتش‌سوزی در ساعت اخیر علیرغم تلاش‌های بسیار ناپایدار بوده و تاکنون نتوانستیم آن را به طور کامل اطفاء کنیم.

بخشدار موگرمون تصریح کرد: صعب‌العبوری منطقه و سیاهی شب و عدم امکانات باعث شده نتوانیم آتش را مهار کنیم و همین امر باعث خسارات بسیاری به مراتع و جنگل‌های کوه سفید شده است.

محتشم یادآور شد: امکانات اطفاء حریق اداره منابع طبیعی و ستاد بحران شهرستان پاسخگوی چنین وسعت آتش‌سوزی نبوده ولی تلاش ما بر این است با همین امکانات کم از پیش‌روی آتش جلوگیری کنیم.

وی ضمن تقدیر از حضور مدیران کل بحران و منابع طبیعی و آبخیزداری استان ادامه داد: فرماندار، فرماندهی سپاه‌، نیروی انتظامی، منابع طبیعی، گروه‌های مردمی، بسیج، دهیاری و شورای اسلامی روستای مونه، جمعیت هلال احمر، صدا و سیما، اصحاب رسانه و ... در راستای اطفاء آتش‌سوزی نهایت همکاری و همراهی را داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

بخشدار موگرمون ضمن تقدیر از حضور منسجم ادارات و ستاد بحران شهرستان افزود: امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا تجهیزات و امکانات بهتر و بیشتری در راستای مقابله با چنین حوادثی در اختیار شهرستان‌ها قرار گیرد.

محتشم در خصوص اعزام نیرو به منطقه تصریح کرد: قریب به 60 نفر از پرسنل اداری، بسیجیان و مردم در منطقه حاضر هستند و فعلاً با کمبود نیرو مواجه نیستیم ولی با توجه به حجم آتش‌سوزی لازم است این آمادگی جهت اعزام نیرو حفظ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار