مدیر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علم و هنر گفت: « اتاق ایده و تجاری سازی ایده» در دانشگاه علم و هنر یزد راه اندازی می شود.
کد خبر: ۵۱۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 02 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»علی صدری، مدیر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علم و هنر یزد  در همایش طعم کارآفرینی در دانشگاه گفت: « اتاق ایده و تجاری سازی ایده» در دانشگاه علم و هنر یزد راه اندازی می شود.

 

وی افزود: ما در دانشگاه سه محور اساسی داریم که مباحث ترویجی و انگیزشی، مهارت افزایی و حمایت از دانشجویان از جمله این محورها است و ما آن را نیز دنبال می کنیم.

 

مدیر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علم و هنر یزد ادامه داد: ما معتقدیم که دانشجویان بایستی در کنار گرفتن مدرک به مهارت آموزی نیز توجه ویژه ای داشته باشند زیرا لازمه ورود به بازار کار مهارت است.

 

صدری ادامه داد: ما نیز در دانشگاه این امر را دنبال می کنیم که برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف مانند تعمیرات سخت افزارهای تلفن همراه، تعمیرات اسپیلت، نصب کناف و طراحی وب سایت از جمله این اقدامات است.

 

وی گفت: حمایت از ایده ها نیز به خوبی میتواند ما را در این راه کمک کند که در تلاش هستیم تا با جذب ایده ها آنها را در دانشگاه حمایت کنیم.

 

مدیر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علم و هنر یزد در پایان گفت: این دانشجویان می‌توانند از حمایت‌های مشاوره‌ای نظیر مشاوره تاسیس شرکت، مشاوره حقوقی و مشاوره بازاریابی بهره‌مند شوند. البته از این دانشجویان در زمینه‌های آموزش و استفاده از امکانات نیز حمایت می‌شود به طوری که می‌توانند از کارگاه‌ها و آزمایشگاه دانشگاه به صورت رایگان بهرمند شوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار