رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری تجمع ضد استکباری یوم الله 13 آبان -روز مبارزه با استکبار جهانی- در بیش از 50 نقطه این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 01 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، عباس سروری در تشریح برنامه‌های یوم الله 13 آبان با بیان اینکه مراسم یوم الله 13 آبان در بیش از 50 نقطه این استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این مراسم راس ساعت 9 و 30 صبح روز 13 آبان در نقاط مختلف استان آغاز خواهد شد.

سروری با اشاره به اینکه مراسم یوم الله 13 آبان امسال شهر کرمانشاه در مقابل مسجد جامع برگزار خواهد شد، سخنران ویژه مراسم یوم الله 13 آبان شهر کرمانشاه را دکتر حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

سروری با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در تجمع 13 آبان، گفت: مردم مومن و انقلابی استان کرمانشاه همراه با دیگر هموطنانمان در روز 13 آبان پاسخ دندان شکن دیگری به ادبیات ابلهانه ترامپ خواهند داد.

وی افزود: در صورت بازگشایی مرز خسروی مراسم روز  13 آبان در مرز خسروی با حضور زوار عتبات عالیات  به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در تمامی مدارس استان راس ساعت هشت صبح روز 13 آبان، اختصاص سخنرانی های پیش از خطبه‌های نماز جمعه تمامی شهرستان‌های استان به مباحث پیرامون 13 آبان، اعزام  بیش از 200 سخنران به مساجد و مدارس استان برای روشنگری در مورد 13 آبان، حمل کتاب های جغرافیا توسط دانش آموزان مقطع متوسطه در راهپیمایی 13 آبان، راه اندازی کمپین تدریس خصوصی جغرافیا به ترامپ و... از جمله برنامه های گرامیداشت یوم الله 13 آبان در استان کرمانشاه خواهد بود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان"چرا مرگ بر آمریکا؟"، ایجاد تریبون آزاد در مسیر تجمع مردمی 13 آبان، برگزاری نشست ها و کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها و... از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت یوم الله 13 آبان در استان کرمانشاه است که سروری از آنها یاد کرد.

سروری با بیان اینکه حضور در تجمع ضداستکباری 13 آبان امسال در شرایط کنونی و با توجه به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: قطعا با اظهارات زشت ترامپ مردم کشورمان امسال با انگیزه ای مضاعف فریاد استکبار ستیزی را در یوم الله 13 آبان سرخواهند داد و پاسخ کوبنده دیگری به یاوه گویی‌هایی رئیس جمهور آمریکا خواهند داد.

 وی اضافه کرد: تجمع ضداستکباری 13 آبان امسال با شعار غیرت دینی و من یک سپاهی هستم در سراسر کشور و استان کرمانشاه برگزار خواهد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار