فرماندار کرمانشاه گفت: بالغ بر یکصد مکان با ظرفیت اسکان 50 هزار نفر در سطح شهرستان آماده شده و در اختیار زائران کربلای معلا قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۱۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 31 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبر  اظهار کرد: اماکن که برای اسکان زائران فراهم شده در مساجد و حسینیه ها، برخی از خوابگاه ها، سالن های ورزشی نظیر شهید بهشتی، امام خمینی (ره)، سالن مربوط به شهرداری و ... است.

وی ادامه داد: همچنین 24 موکب در مسیر تردد زائران اربعین در سطح شهرستان کرمانشاه دائر شده و در هر موکب نیز حدود 20 نفر به زائران امام حسین (ع) ارائه خدمات می دهند.

رنجبر گفت: امسال به مسیر بیلوار به سمت کرمانشاه نیز توجه خاصی صورت گرفته و چهار موکب در آن راه اندازی شده تا زائرانی که از این مسیر عبور می کنند از خدمات متنوع برخوردار باشند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان برای خدمات رسانی به زائران اربعین نیر خبر داد و گفت: هلال احمر، پلیس راه، پلیس انتظامی، اورژانس، حمل و نقل جاده ای و ... همه امکانات خود را برای خدمات رسانی بسیج کرده اند.

وی ادامه داد: اکیپ های نظارتی از سوی مرکز بهداشت شهرستان برای تائید سلامت غذایی محصولات مورد استفاده زائران و همچنین فرمانداری برای نظارت بر کار خدمات رسانی به زوار تشکیل شده است.

رنجبر همچنین از برپایی ایستگاه های راهنمایی زائران در ورودی و خروجی شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: امسال به خاطر مسائل ترافیکی در شهر ماهیدشت موکبی بر پا نشده است.

وی در پایان گفت: مجموعه شهرستان کرمانشاه آمادگی دارد تا پایان سفر زائران به عتبات عالیات و بازگشت آن ها خدمات رسانی خود را ادامه دهد.

روز پنجشنبه 18 آبان مصادف با 20 صفر و اربعین حسینی (ع) است و قرار است زائران 6 استان کشور از طریق مرز خسروی در استان کرمانشاه عازم کربلای معلا شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار