مسئول کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد اربعین استان کرمانشاه اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در دو سه ماه اخیر، زوار اربعین تا مرز خسروی مشکلی در بحث اینترنت و یا آنتن دهی تلفن همراه نخواهند داشت.
کد خبر: ۵۱۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،شهریار بهنیا، با اشاره به نزدیکی ایام اربعین و افزایش تردد زوار به استان کرمانشاه، گفت: در همین راستا از مدت‌ها پیش جلسات متعددی با وزارت ارتباطات و نیز اُپراتورها جهت خدمات رسانی بهتر به زوار و رفع مشکلات موجود برگزار شد.

وی افزود: طی دو سه ماه اخیر، پنج سایت جدید ثابت در مسیر تردد زوار اضافه شده و یازده سایت سیار نیز در جاهایی که مورد نیاز بود، مستقر شد.

بهنیا تصریح کرد: همچنین در راستای تقویت آنتن دهی و اینترنت، 49 سایت موجود به نسل‌های بالاتر سه، چهار و 4.5 ارتقا پیدا کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، افزود: در مجموع برای خدمات رسانی بهتر به زوار اربعین 75 سایت مخابراتی طی این مدت ایجاد، تجهیز و ارتقا داده شده است.

بهنیا با بیان اینکه مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین به طور کامل تحت پوشش Wi-Fi قرار دارد، گفت: پوشش Wi-Fi در مرز به صورت رایگان در اختیار زوار قرار دارد.

وی افزود: همچنین پوشش  Wi-Fi در شهرستان قصرشیرین در بخش‌هایی برای زوار اربعین بصورت رایگان ارائه خواهد شد.

بهنیا اظهار کرد: در راستای تقویت اینترنت در مرز خسروی فیبر نوری به طول 20 کیلومتر از شهرستان قصرشیرین تا مرز خسروی کشیده شده است.

وی افزود: همچنین در جاده‌ها و شهرهای مسیر تردد و نیز در موکب‌ها و پارکینگ‌ها پوشش تلفن همراه و بحث اینترنت تقویت شده است.

مسئول کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد اربعین استان کرمانشاه اطمینان داد، با اقدامات صورت گرفته زوار اربعین در استان کرمانشاه در مسیر تردد به سمت مرز خسروی مشکلی در بحث اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه نخواهند داشت.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار