ماموران پلیس پس از مشکوک شدن به خودروی زانتیای پارک شده با دو سرنشین و در بازرسی از این ماشین 10 کیلو گرم حشیش کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۵۱۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 27 October 2017
با تلاش مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با دستگيري دو قاچاقچي، محموله 10 کیلوگرمی جاسازی شده حشیش در خودروی زانتیا کشف شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ سعید بالش زر" در خصوص این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر یاسوج، به یکدستگاه خودروی زانتیا با دو سرنشین مشکوک و خودرو مورد نظر را جهت بررسی متوقف کردند.

وي اظهار داشت: اين عوامل با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از اين خودرو موفق به کشف مقدار 10 کيلوگرم مواد مخدر از نوع "حشیش" شدند که به طرز ماهرانه در اين خودرو جاسازي شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودرو و سرنشین آن به هويت مشخص دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضایی تحويل داده شدند .

سرهنگ بالش زر در پايان خاطر نشان کرد : همشهريان عزيز در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار