مربی تیم سیاه‌جامگان گفت: سیاه‌جامگان بازیکنان باکیفیتی دارد که از لحاظ اعتماد به نفس نیاز به حمایت بیشتری دارند.
کد خبر: ۵۱۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 18 October 2017
به گزارش تابناک : رضا عنایتی درباره حضورش روی نیمکت تیم سیاه‌جامگان گفت: «این اتفاق به صورت کاملا ناگهانی افتاد و من اصلا قصد مربیگری را در مقطع کنونی نداشتم ولی به خاطر آنکه چند ماه پیش علیرضا مرزبان از من قول گرفته بود که اگر در تیمی سرمربی شدم به عنوان کمک من به آن تیم بیا؛ من هم روی قولی که داده بودم ماندم و مربی تیم سیاه‌جامگان شدم.»
وی افزود: «خوشحالم مربی تیمی شده‌ام که یادگار تیم ابومسلم خراسان است. تیمی که با آن به سطح اول فوتبال ایران وارد شدم و از آنجا همه مرا شناختند. خاطره‌های بسیار خوبی با ابومسلم دارم و امروز که در سیاه‌جامگان در سمت مربی هستم، تلاش خواهم کرد تا تحول مهمی را به کمک دیگر اعضای کادرفنی تیم و بازیکنان و همچنین مدیریت باشگاه ایجاد کنیم و سیاه‌جامگان را از پایین جدول بالا بکشیم.»
مربی تیم سیاه‌جامگان ادامه داد: «باید کارهای مثبتی را برای تغییر در روند نتیجه‌گیری تیم انجام دهیم تا به همراه پدیده که دیگر نماینده مشهد است فصل خوبی را برای فوتبال استان در این فصل رقم بزنیم. استان خراسان استحقاق آن را دارد که در لیگ برتر دو تیم داشته باشد و با توجه به شرایط خوب پدیده، سیاه‌جامگان هم باید خود را از جمع تیم‌های پایین جدولی جدا کند.»
او در خصوص مدرک مربیگری‌اش برای نشتن روی نیمکت ساه‌جامگان گفت: «من مدرک مربیگری B آسیا را دارم و برای گرفتن کارت مربیگری مشکلی ندارم. قصد داشتم برای گرفتن مدرک A آسیا اقدام کنم که مرزبان از من خواست تا به کادرفنی سیاه‌جامگان اضافه شوم. به طور حتم با پایان یافتن روزهای شلوغ کاری برای گرفتن مدرک A اقدام خواهم کرد.»
عنایتی درباره اینکه برخی کارشناسان گفته‌اند سیاه‌جامگان ابزار لازم برای بقا در لیگ برتر را ندارد، بیان کرد: «کادرفنی جدید دو روز است کارش را شروع کرده است. ارزیابی من و دیگر همکارانم این است که تیم بازیکنان باکیفیتی دارد که از لحاظ اعتماد به نفس نیاز به حمایت بیشتری دارند. به بچه‌های تیم گفتم که برای آنکه در فوتبال نتیجه بگیرید باید از انجام آن لذت ببرید. هدف ما این است که شرایط را تغییر دهیم و همه هم می‌دانیم که سیاه‌جامگان در هفته‌های گذشته خوب کار نکرده است ولی پتانسیل آن را داریم که دوباره در مسیر کسب امتیاز قرار بگیریم.»
وی در واکنش به این موضوع که حرف از تغییرات را خیلی‌ها زده‌اند اما کمتر کسی موفق شده است، اظهارداشت: «می‌دانم که کارمان خیلی دشوار است و به سادگی نمی‌توان تیم را از تفکر باخت به پیروزی رساند. برنامه کادرفنی سیاه‌جامگان این است که از لحاظ روحی - روانی بازیکنان را در فرمی قرار دهیم که بتوانند از قابلیت‌هایی که دارند در راستای موفقیت تیم قدم بردارند. ما باید هدفمند کار کنیم و این مسئله را به خاطر داشته‌ باشیم که الان وقت جبران امتیازات از دست رفته است. اگر بگذاریم کار به هفته‌های پایانی برسد استرس سقوط مانع ارائه نمایش همیشگی می‌شود. بنابراین تلاش می‌کنیم تا دیر نشده در کسب امتیاز کوشا باشیم.»
مربی تیم سیاه‌جامگان درباره مشکلات مالی تیمش و بحث جادوگری و رمالی که در خصوص این تیم مطرح است، تصریح کرد: «عادت ندارم تا درباره مسائل غیرفوتبالی حرف بزنم. تا پارسال یک بازیکن بودم و امسال هم که مربی شده‌ام به دنبال حاشیه و حرف و حدیث نیستم. بدبختانه در فوتبال ما حراف زیاد است. خیلی‌ها تبعات حرف‌هایی که می‌زنند را متوجه نمی‌شوند. بنابراین من ترجیح می‌دهم تا درباره حرف‌های غلطی که در مورد تیمم می‌زنند، سکوت کنم.»
او خاطرنشان کرد: «درباره شرایط مالی تیم سیاه‌جامگان هم باید نگاهی به وضعیت سایر تیم‌ها بیاندازیم. 16 تیم لیگ برتری بدون نگاه به لیگ آزادگان همه دچار استرس مالی هستند. این یک واقعیت است که فوتبال ایران در ورشکستگی به سر می‌برد. تیم‌های صاحب نام و اعتبار در خرج و مخارج خود مانده‌اند. فقط چک‌‌بازی می‌کنیم در حالی که این کاغذها تهی از پول هستند. بهتر است وزیر ورزش کمک کند تا در لیگ برتر که باید لیگی پویا باشد شاهد حواشی مسخره نباشیم. فوتبال صنعتی پول‌ساز است که به نظرم همه دولتمردان اگر خواهان انتقال شادابی در میان مردم هستند، می‌توانند از طریق فوتبال به جامعه شادابی دهند.»
عنایتی درباره شرایط استقلال و اینکه این تیم در دربی 85 می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد یا نه، تاکید کرد: «مطمئنا مدیران تیم استقلال تغییرات جدیدی ایجاد کردند تا تیم نتیجه بگیرد. هواداران صبورتر باشند تا تیم محبوب‌شان دوباره به روزهای خوب برگردد. در شرایط سخت است که عاشقان حقیقی استقلال شناخته می‌شوند. در شرایط عادی همه طرفدار هستند و هواداران واقعی استقلال در این شرایط باید خود را نشان دهند. درباره دربی هم باید گفت که چون استقلالی هستم دوست دارم تیم مورد‌علاقه‌ام برنده دربی شود.»





منبع : آنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار