رئیس شورای شهر ارومیه :جلسات مختلفی با شهردار ارومیه داشتیم و ایشان قول صد درصد دادند که برای انتخابات مجلس سال 94 هیچ برنامه ای ندارند.
کد خبر: ۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷ 15 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه،پرویز جلیلی در پاسخ به این سئوال که موضع شورای شهر ارومیه در قبال احتمال حضور محمد حضرت پور در انتخابات مجلس چیست، گفت: جلسات مختلفی با شهردار ارومیه داشتیم و ایشان قول صددرصد دادند که برای انتخابات مجلس سال 94 هیچ برنامه ای ندارند.

رئیس شورای شهر ارومیه با اشاره به ترکیب اعضای شورای شهر و با رد این موضوع که اعضای شورای شهر ارومیه همگی از یک طیف و دسته اند اظهار کرد: این تصور کاملا اشتباه است، اعضای شورای شهر ارومیه اختلافات زیادی با هم دارند.

وی افزود: در جلسات شورا گاها بر سر مسائل خاصی ساعت ها بحث های داغ انجام می شود و این نشان میدهد که همه چیز یک دست و یک شکل نیست.

شرایط حاکم برجامعه کنونی ما بگونه ای رقم خورده است که هر مسئولی که قصد خدمت به مردم داشته باشد و در این راه صادقانه فعاالیت کند ،از سوی مردم با شک و تردید استقبال میشود .چرا که در سالهای اخیر برخی از مسئولین در نقاب خدمت به مردم سعی در حفظ پست و مقام خود داشته و یا به نفع خود کار کرده اند.به همین دلیل مردم تلاشهای برخی از مسئولین استانی را در راستای منافع شخصی آنها میبینند.

شهرداری ارومیه با توجه به نوع کار خود که عموما در ارتباط با خدمات عمومی میباشد یکی از مصداقهای مطالب فوق است.شهرداری ارومیه در سالهای اخیر اقدامات خوب و ضربتی در راستای برخی خدمات شهری به انجام رسانده و صرف نظر از بعضی مشکلات در اجرای پروژه ها ،شهر ارومیه شاهد تغییرات بنیادی در امور شهری بویژه راه سازی بوده است.

اما اصرار بر اینکه خود اقای شهردار جناب اقای حضرت پور نامزد انتخاباتی خواهند بود یانه ،طبق اعلام رسانه ایی ،ایشان چنین قصدی ندارند .اما همانند انتخابات شوراها ،احتمال اینکه ایشان از کس یا کسانی حمایت خواهند کرد بسیار قوی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار