گروه استان ها-پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستگیری سارق حرفه ای پرده از 47 فقره سرقت برداشت.
کد خبر: ۵۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹ 21 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت داخل خودرو در یكی از مناطق شهر مشهد موضوع در دستور كار تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ"حسین بیدمشكی" افزود: كارآگاهان دایره مبارزه با سرقت محتویات داخل خودرو پس از بررسی سرقت ها تحقیقات گسترده ای را در این خصوص شروع كردند.

در بررسی یكی از سرقت ها مشخص شد سرقت داخل خودرو توسط زنی میانسال صورت گرفته كه با راهنمائی مالباخته متهم چهره نگاری و تحقیقات گسترده ای برای شناسایی و دستگیری او شروع شد.

سرهنگ بیدمشكی ادامه داد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینكه خبری مبنی بر اوراق یك دستگاه خودرو پراید در یك منزل مسكونی در شهرستان چناران اعلام شد.

ماموران پلیس آگاهی چناران بلافاصله وارد عمل شدند و دو سارق را (یك زن و یك مرد) را در حال اوراق كردن خودرو پراید كه روز گذشته در شهر مشهد سرقت رفته بود دستگیر كردند.

وی تصریح كرد: در بازرسی از مخفیگاه این دو سارق تعداد 11 دستگاه تلفن همراه، ‌یك قطعه كارت خودرو به همراه مقادیر زیادی وسایل داخل خودرو كشف شد.

در باز جویی های به عمل آمده با توجه به تطابق تصویر یكی از سارقان ( زنی 42 ساله) با اطلاعات بدست از سارق داخل خودرو در شهر مشهد او را با هماهنگی مقام قضایی به پلیس آگاهی استان منتقل كردند.

متهمه كه دارای چهار فقره سابقه كیفری بود در بازجویی های علمی كارآگاهان پلیس آگاهی به 47 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعم از وجوهات نقد، تعداد 12 دستگاه تلفن همراه و ... اعتراف كرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان كرد: متهم پس از بازجویی های تكمیلی با تشكیل پرونده راهی دادسرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار