معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه فرهنگی «پابوس» ویژه دهه آخر صفر در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 15 October 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری رحلت پیامبر اعظم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام هشتم(ع) برنامه‌های وی‍ژه‌ای در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است که برگزاری مسابقه فرهنگی «پابوس» برای مخاطبین ۱۲ سال به بالا از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: این مسابقه به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و با هدف آشنایی و آگاهی دهی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با فرهنگ شهادت برگزار می شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مسابقات فرهنگی با رویکرد گسترش و توسعه معارف و ارزش های دینی و نهادینه کردن فرهنگ رضوی طراحی و در مناسبت های مختلف برگزار می شود افزود: سؤالات این مسابقه از متن کتاب «پابوس » تهیه و در ایام دهه آخر صفر در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: مسابقه فرهنگی «پابوس» به مناسبت ایام سوگواری پیامبر(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) طراحی و در رواق‌ مبارکه دارالهدایه حرم مطهر، باجه‌ها و دفاتر راهنمای زائر در اختیار زائران و مجاوران امام هشتم(ع) قرار می گیرد.

گفتنی است برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، سی دی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می شود.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار