استاندار اردبیل :
استاندار اردبیل روز یکشنبه با تاکید بر صیانت از نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: با تمام توان، مدافع حقوق قانونی کارگران ذوب آهن اردبیل هستیم.
کد خبر: ۵۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 21 June 2015

 به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در جلسه بررسی مشکلات کارکنان ذوب آهن اردبیل که مدیران دستگاه های مرتبط و تنی چند از کارگران ذوب آهن اردبیل هم به نمایندگی از همکاران خود حضور داشتند با اشاره به سابقه پیگیری های انجام یافته برای حل مشکلات این مجموعه افزود: عادی سازی وضعیت کارخانه از دغدغه های ما بوده و در حال حاضراز بین گزینه های پیشنهادی ، مناسبت ترین گزینه برای راه اندازی مجدد ذوب آهن اردبیل این است که بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل وشریک کارخانه با راه اندازی شرکتی ، مبادرت به خریداری و تملک قانونی سهم سرمایه گذار نماید.

وی اظهار کرد: کارگران این واحد صنعتی به جای تحصن و یا تجمع صرفا اعتراض آمیز، حدود 10 نفر را ازبین خود برای پیگیری مسائل کارخانه انتخاب و افراد منتخب حل شدن مشکلات پیش آمده را از طریق ارتباط با مدیران ذی ربط و شخص استاندار تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی بیان کرد: بانک صادرات استان با اخذ موافقت اولیه هیات مدیره بانک صادرات ایران مراحل قانونی وحقوقی تملک کارخانه را آغاز کرده که امیدواریم با اتمام این مراحل ، کارخانه به طور قطعی تعیین تکلیف و کارگران آن مجددا مشغول به کار شوند.

به گزارش ایرنا، کارگران کارخانه تعطیل شده ذوب آهن روز یکشنبه برای ساعاتی با تجمع در برابر استانداری خواستار رسیدگی مسوولان به مشکلات این کارخانه و دریافت حقوق خود شدند .

انها می گویند که بیش از 16 ماه است که حقوق دریافت نمی کنند.

کارخانه ذوب آهن اردبیل با ظرفیت تولید سالانه 350 هزار تن میلگرد یکی از واحدهای بزرگ صنعتی استان اردبیل محسوب می شود که به علت برخی از مشکلات از چندی پیش به حالت تعطیل درآمده است .

این واحد تولیدی پیش از تعطیلی در سه شیفت کاری فعالیت می کرد که اکنون بدلیل مشکلات موجود در زمینه تولید و اختلاف بر سر تسهیلات بانکی با بانک صادرات از فعالیت باز مانده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار