کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان از افزایش دمای هوای شهرهای استان خبر داد و گفت: این افزایش دما از روز گذشته آغاز شده و تا سه روز آینده نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۵۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 21 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره،‌ مرضیه سی سی پور روز یکشنبه به  ایرنا اظهار داشت: این افزایش دما بین دو تا پنج درجه و در برخی نقاط ممکن است بیش از این بازه دمایی نیز باشد.
 
وی افزود: افزایش دمای هوای شهرهای استان ناشی از تقویت جریانات فصلی و سامانه پرارتفاع جنب حاره ای در استان و جنوب کشور است.
 
سی سی پور خاطرنشان کرد: هم اکنون دمای فعلی شهر بندرعباس 39 درجه می باشد که در مقایسه با همین زمان در روز گذشته سه درجه افزایش داشته که این افزایش ممکن است، ادامه داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه برای اکثر شهرهای استان دمایی بیش از 40 درجه پیش بینی می شود، گفت: دمای بیشنیه امروز هرمزگان مربوط به شهرستان بستک با 44 درجه است که نسبت به همین زمان در روز قبل، پنج درجه افزایش یافته است.
 
سی سی پور خنکترین شهرستان هرمزگان را حاجی آباد با دمای هوای 25 درجه اعلام کرد.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: همچنین با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان برای ارتفاعات مرکزی، غربی و شرقی بارندگی پیش بینی می شود.
 
سی سی پور افزود: از بعد از ظهر امروز شاهد ناپایداری در ارتفاعات استان و برخی مناطق مستعد به صورت رشد ابر و رگبار پراکنده و موقتی همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد خواهیم بود.
 
وی بیان داشت: تنگه هرمز و خلیج فارس با افزایش سرعت باد جنوب غربی نسبتا مواج و تا سه روز آینده بعد از ظهرها، متلاطم خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار