جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار خراسان رضوی گفت: ظرف نیمه نخست امسال 18 هزار و 202 حلقه صالحین در پایگاهای مختلف بسیج در سطح این استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 11 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ یحیی سالاری روز چهارشنبه افزود: بیشترین تعداد حلقه های صالحین با 10 هزار و 206 حلقه مربوط به بسیج محلات و همچنین بسیج دانش آموزی با پنج هزار حلقه است.
وی ادامه داد: حلقه های صالحین یک اقدام محوری، اساسی و عمده رده های مقاومت بسیج در جهت ارتقای سطح کیفی بصیرت و معنویت نیروهای بسیجی است که در قالب گروههای 15 تا 20 نفر برگزار می شود.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار خراسان رضوی گفت: تعالی معنوی توأم با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان، تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه های مختلف تربیتی، فرهنگی و همچنین تقویت باورهای دینی، توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان بسیجیان از اهداف مهم این طرحها است.
وی با بیان اینکه در پنج هزار پایگاه بسیج 25 هزار نفر در ارتباط با امربه معروف و نهی از منکر بر پایه تذکر لسانی آموزش دیده اند افزود: اجرای صحیح روش امر به معروف و نهی از منکر در رشد و تعالی اخلاقی و کاهش آسیبهای اجتماعی نقش مهمی دارد.
یک میلیون و 700 هزار بسیجی در قالب 38 ناحیه مقاومت و بالغ بر پنج هزار پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان خراسان رضوی سازماندهی شده و فعالند. از این تعداد یک میلیون و 181 هزار نفر بسیجی عادی، 499 هزار بسیجی فعال و بقیه بسیجی کادر محسوب می شوند. همچنین 23 هزار حلقه صالحین بسیج محلات و دانش آموزی خواهر و برادر در سطح نواحی و پایگاههای مقاومت بسیج خراسان رضوی فعالیت دارند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار