شمارش معکوس پایان مهلت استعفا آغاز شد به طوریکه پنج مدیر استان در راه مجلس به صورت رسمی و غیر رسمی کناره گیری کرده اند.
کد خبر: ۵۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 21 June 2015
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد از استعفای رسمی و غیر رسمی ٥ مدیر استان برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرداد.
عبدالله ارجاعی با بیان اینکه تا کنون ٥ مدیر به صورت رسمی و غیر رسمی از سمت‌های خود برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده‌اند، افزود: از این جمع تاکنون استعفای ٢ مدیر تایید شده است. وی اضافه کرد: طبق آخرین اطلاعیه‌هایی که از سوی وزارت کشور اعلام شده، سوم تیر آخرین فرصت ارائه استعفای مدیران دولتی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
 از سویی دیگر مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز ضمن تایید خبر استعفای خود برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از سمت خود در آموزش و پرورش استعفا داده‌ام. اما این درخواست از طرف وزارتخانه قبول نشده است.
سیدجواد حسینی اظهار کرد: ٢٦ خردادماه درخواست استعفا را به وزارتخانه ارسال کرده‌ام. اما روز بعد با درخواست من مخالفت شد و اکنون در حال رایزنی هستم که تا سوم تیر‌ماه که آخرین مهلت استعفا برای ثبت‌نام کاندیداتوری مجلس است، موافقت را از طرف وزارتخانه دریافت کنم.
وی همچنین از موافقت استعفای مدیران آموزش و پرورش استان‌های خراسان شمالی و کرمان توسط وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
همچنین رئیس جمعیت هلال احمر مشهد نیز از جمله مدیرانیست که با توجه به اقبال مناسب در منطقه سرخس و فریمان استعفایش قطعی به نظر می‌رسد.
فیروز یزدانی که موفق به ایجاد تحول در دوران مدیریت هلال احمر مشهد شد علت استعفای احتمالیش را انتظار مردم و درخواست آنان و تکلیف در شرایط موجود اعلام می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار