از جمله اختلاف‌ها در راه شکل‌گیری یک سازمان جدید
اقدامات سازمان زیباسازی با سه معاونت معماری و شهرسازی،خدمات شهری و فرهنگی شهرداری مشهد در ارتباط است و باید دید که در زیرمجموعه کدام معاونت شهرداری تشکیل شود؟!
کد خبر: ۵۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 21 June 2015
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فن‌آوری اطلاعات و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص آخرین وضعیت پیگیری تشکیل سازمان زیباسازی شهرداری مشهد در شورای شهرگفت: در حال حاضر منتظر اعلام نظر کمیسیون فرهنگی شورا در این زمینه هستیم و پس از آن موضوع در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی خواهد شد.
محمد سهیلی افزود: اصل تشکیل این سازمان قابل قبول است و این مهم از جمله مطالبات شورای شهر نیز بوده است و در حال حاضر ابهام این است که با توجه به اینکه سازمان‌ها معمولا وابسته به یک معاونت خاص هستند و معاون نیز رئیس‌هیئت مدیره سازمان است، باید دید این سازمان قرار است در زیرمجموعه کدام معاونت شهرداری تشکیل شود.
 وی افزود: اقدامات سازمان زیباسازی با سه معاونت معماری و شهرسازی،خدمات شهری و فرهنگی شهرداری مشهد در ارتباط است و ترکیب هیئت‌مدیره این سازمان که بتواند نقش این معاونت‌ها را به صورت کامل لحاظ نماید جای ابهام دارد و از مسئولان شهرداری خواسته شده در این خصوص بازنگری‌هایی در لایحه پیشنهادی داشته باشند.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فن‌آوری اطلاعات و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: بحث‌هایی نیز بین بخش‌های فرهنگی و شهرسازی است که آیا باید محوریت فعالیت این سازمان با موضوعات کالبدی باشد و یا بحث‌های محتوایی وفرهنگی؟ که اگر این ابهامات به سامان برسد، اساس‌نامه سازمان زیباسازی تکمیل شده ودیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.
سهیلی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا دوهفته آینده موضوع را به صورت کامل در شورا تعیین تکلیف کرده و برای تصویب نهایی به صحن علنی ارائه نماییم.
وی گفت: در این سازمان از نیروهای موجود استفاده خواهد شد و اگر در آینده ساختار این سازمان به تصویب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وازرت کشور برسد، تصمیات لازم اخذ خواهد شد و البته باید چابک‌‌سازی و صرفه‌جویی در این سازمان مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار