رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از ساماندهی سرویس 40 هزار دانش‌آموز با همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 08 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ مهدی باقری، ظهر یکشنبه، در گردهمایی همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری آموزش و پرورش در حوزه ترافیکی، اظهار کرد: درسال‌های اخیر هماهنگی خوبی بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در حوزه ترافیک شاهد هستیم . 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران به نقش معلمان در حوزه آموزش فرهنگ ترافیک اشاره کرد و گفت: پیشرفت علمی جامعه را مدیون معلمانی هستیم که مدیران و اساتید را در مقاطع مختلف تحویل جامعه دادند . 
باقری به کاهش تصادفات در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: در شش ماه سال جاری بالغ بر 20 نفرکاهش تصادف در استان مازندران داشتیم . 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه در سال جاری اقدامات خوبی در بحث ساماندهی سرویس مدارس صورت گرفته است، گفت: امسال حدود 40هزار دانش‌آموز در بحث سرویس مدارس باهمکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش ساماندهی شدند . 
وی دانش آموزان همیاران پلیس را طلایه‌داران انضباط ترافیکی دانست و عنوان کرد: خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس دقت لازم را داشته باشند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار