مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از ۲۰ الی ۲۵ آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 08 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،حجت الاسلام رحیم جعفری ، از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه طی آبان ماه امسال خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه شروع شده و به دنبال آن هستیم تا با هماهنگی های لازم نمایشگاهی در خور شأن مردم کرمانشاه برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، زمان برپایی نمایشگاه مذکور را ۲۰ الی ۲۵ آبان ماه امسال و به مدت ۶ روز اعلام کرد.

وی افزود: این تاریخ فرصت مناسبی برای علاقمندان کتاب و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان است که در همان ماه‌های آغازین سال تحصیلی کتب مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

جعفری با اشاره به استقبال گسترده کرمانشاهیان از نمایشگاه کتاب، گفت: خوشبختانه در دوره‌های مختلف برگزاری این نمایشگاه، استقبال خوبی از برگزاری آن صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به فروش ۲.۵ میلیارد تومانی کتاب در نمایشگاه کتاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: استقبال سال گذشته مردم کرمانشاه از نمایشگاه کتاب بسیار خوب بود، بطوری که ساعات نمایشگاه در روزهای پایانی تمدید می‌شد.

وی افزود: در نمایشگاه سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان بُن کتاب به فروش رفت که نشان از استقبال و فروش خوب کتاب در این نمایشگاه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه کتاب این دوره نیز با استقبال خوب مردم کرمانشاه همراه باشد.

وی افزود : با رایزنی های صورت گرفته ناشران خوبی شرکت خواهند کرد و امیدوارم با ثبت نام ناشران برجسته، نمایشگاه امسال متفاوتر از سالهای گذشته باشد.

جعفری همچنین به برنامه های جنبی نمایشگاه اشاره کرد و افزود : یکی از اتفاقات خوب نمایشگاه کتاب، برنامه های جنبی نمایشگاه است  که سال گذشته به نحو مطلوبی برگزار شد و امسال نیز در نظر داریم این برنامه ها با قدرت بیشتری برگزار شوند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار