مدیرکل بنیاد استان در جمع خبرنگاران صبح قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر پایگاه خبری صبح قزوین، از خبرنگاران شرکت‌کننده در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۰۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 07 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در جمع خبرنگاران پایگاه خبری و تحلیلی صبح قزوین ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: امروز مهمترین نیاز جامعه مباحث ترویجی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، افزود: خبرنگارانی که در مطبوعات فعالیت می‌کنند باید متعهد و متخصص بوده و همچنین دغدغه‌ی فرهنگی و درک واقعی از مسایل روز جامعه داشته باشند تا بتوانند در اشاعه‌ی این فرهنگ به موفقیت دست یابند.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه آرامش و امنیتی که در کشور ما حاکم است مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و جانبازان می‌باشد، گفت: خبرنگاران در تبیین موضوع فوق و الگوسازی سیره این عزیزان در جامعه می‌توانند ورود خوبی داشته و در این راستا موفق باشند.
این مسوول با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از عهده یک یا چند دستگاه خارج است، گفت: در این راستا یک عزم و اراده‌ی عمومی و بسیجی می‌طلبد تا بتوانیم در نهادینه کردن آن در سطح جامعه موفق باشیم.
وی با اشاره به اینکه قزوین شهر فرهنگی و دارای بزرگان و شهدای بزرگی همچون شهید محمدعلی رجایی و شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی است، افزود: با وجود این ظرفیت‌ها، مسوولان و خبرنگاران استان می‌توانند در مباحث ترویجی کارهای ارزشمندی را انجام دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خوشحال هستیم که خبرنگاران پایگاه خبری صبح قزوین در حوزه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت دغدغه داشته و در این راستا ورود جدی دارند که از زحمات آنها قدردانی می‌کنم.
در این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از لیلا امیری مدیر و گل‌عنبره حمزه و شیما شعبانی، خبرنگاران پایگاه خبری صبح قزوین که در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت شرکت کرده بودند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل کرد.
گفتنی است: در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت، 20 نفر از 10 رسانه استان قزوین به جشنواره آثار ارسال کردند که 3 تن از آنها حائز رتبه برتر شدند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار