سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: با توجه به نامه ارسالی از وزارت کشور، شورای شهر شیراز گزینه‌های جدید شهرداری شیراز را بررسی و معرفی می‌کند.
کد خبر: ۵۰۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 07 October 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:«علی ناصری» اشاره به نامه ارسالی وزارت کشور به شورای شهر شیراز تأکید کرد: طی این نامه اعلام شده که شورای شهر شیراز باید فرد دیگری را به جای «عبدالحمید معافیان» برای شهرداری شیراز انتخاب کند.
وی افزود: این نامه توسط مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور ارسال شده و به همین دلیل شورای شهر شیراز به زودی جلسه ای را در این راستا برگزار خواهد کرد.
سخنگوی شورای شهر شیراز تصریح کرد: طی جلسه اعضای شورای شهر، گزینه‌هایی برای شهرداری شیراز بررسی و به زودی اعلام خواهد شد.
ناصری در پاسخ به این سوال که گزینه‌های قبلی شهرداری شیراز در اولویت قرار خواهند گرفت، گفت: تا زمانیکه اعضای شورای شهر جلسه و گفت و گویی نداشته باشند هیچ گزینه ای مطرح نیست.
«عبدالحمید معافیان» حدود ۴۰ روز پیش توسط شورای شهر شیراز به عنوان شهردار شیراز با اکثریت آرا انتخاب شد اما طی مدت گذشته خبرهای مختلفی در خصوص امضا و ابلاغ این حکم توسط وزارت کشور مطرح بود تا این‌که نامه رسمی وزارت کشور خبر از واجد شرایط نبودن معافیان داد.

2 شهردار شمال فارس معرفی شدند
شهرداران جدید شهرهای آباده و صغاد در جلسه شورای اداری شهرستان آباده معارفه شدند.
جلسه شورای اداری شهرستان آباده به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس ،شوراهای اسلامی و شهرداران شهر‌های تابعه، رئیسان ادارات و دستگاه‌های دولتی، فرماندهان نظامی و انتظامی و به منظور تودیع و معارفه شهرداران شهرهای آباده و صغاد در محل سالن اجتماعات شهرداری آباده برگزار شد.
«غلامعباس زارع» به عنوان شهردار جدید آباده معرفی و از خدمات محمد هادی هاشم پور شهردار قبلی این شهر قدردانی شد.
همچنین«علی پولادیان» با شهرداری صغاد خداحافظی کرد و «علیرضا اسدی» به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار