استاندار خراسان رضوی گفت: ماه مبارک رمضان آغاز مهربانی است؛ بنابراین باید به یاد داشته باشیم که در طول این ماه عزیز از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند غافل نشویم.
کد خبر: ۵۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره‌کل روابط استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان با حضور در جمع کودکان بی‌سرپرست موسسه گلستان علی (ع) مشهد اظهار کرد: ماه مبارک رمضان شروع مهربانی است، بنابراین باید به یاد داشته باشیم که در طول این ماه عزیز از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند غافل نشویم.

وی ضمن مطلوب ارزیابی کردن خدمات ارائه شده به کودکان، از همراهی خیران در این امر خداپسندانه تقدیر کرد و گفت: امروزه ما شاهد آن هستیم که گروهی خیر با هزینه‌های شخصی خود محل زندگی مناسبی را برای کودکان بی‌سرپرست ایجاد کرده‌اند که این اتفاق بسیار مبارک و شایسته‌ای است.

استاندار خراسان رضوی افزود: همان‌گونه که انتظار می‌رود نیک‌اندیشان استان در کمک به نیازمندان و توانمندسازی آنها همواره پیشتاز و پیش‌قدم هستند.

رشیدیان با اشاره به تلاش‌های فرماندهی لشکر 77 پیروز خراسان در ارتباط با برگزاری مراسم افطاری در بین کودکان بی‌سرپرست، خاطرنشان کرد: فرماندهان این لشکر به تبعیت از سنت حسنه امیرالمومنین (ع) در رابطه با توجه به ایتام، افطاری خود را در مرکز زنده‌یاد محمدی و در بین کودکان بی‌سرپرست صرف کردند.

وی اظهار امیدواری کرد: این گونه حرکت‌ها سبب آگاهی همگان باشد تا از این سنت حسنه غافل نشویم و بیش از گذشته به این کودکان مهرورزی کنیم.

گفتنی است، فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور، فرمانده لشکر 77 پیروز خراسان، مشاور استاندار در امور امنیتی و انتظامی، مدیرکل بهزیستی استان و تعدادی از مدیران مربوطه استاندار را در این بازدید همراهی می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار