مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: درجه بندی محصولات کشتارگاه‌های طیور خراسان رضوی باید در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، مجید روحانی نژاد در جمع مدیران کشتارگاه‌های طیور استان و مسئولان انجمن صنفی کشتارگاه های طیور شرق کشور اظهار داشت: سلامت مردم را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد.

روحانی نژاد گفت: صنوف و به ویژه اصناف حوزه سلامت، باید متعهد باشند و از سیاست های تشویقی برای حضور فعال‌تر اعضای خود در جهت تولیدات با کیفیت‌تر استفاده کنند.

وی خواهان مشارکت بخش دولتی در رفع موانع تولید و صادرات به کشورهای دیگر شد.

روحانی نژاد افزود: باید محصولات تولید شده توسط کشتارگاه‌های طیور درجه بندی شوند تا مصرف کنندگان قدرت انتخاب داشته باشند و از طرفی قدرت رقابت در بازارهای تولید و عرضه ایجاد شود.

وی اعلام موارد بیماری در سامانه های اطلاعاتی دامپزشکی و مجامع جهانی نظیر؛ سازمان جهانی بهداشت دام(OIE) را از جمله مصادیق صداقت سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی استان ها دانست.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی اظهار داشت: باید واحدهایی که هزینه بیشتری برای ارائه تولیدات با کیفیت می‌پردازند سود بیشتری ببرند.

وی خطاب به انجمن صنفی کشتارگاه‌های طیور شرق کشور گفت: تلاش کنید تا ارتباطی منطقی و علمی را با مجامع همطراز خود داشته باشید و از راهکارهای بازاریابی علمی برای فروش و صادرات محصولات خود بهره گیری کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار