آمار دستگیری ۱۰۰۰ قاچاقچی مواد مخدر در استان در طی شش ماه می تواند از سوی کارشناسان قابل بحث باشد.این تعداد قاچاقچی در استانی که تنها یک درصد از مساحت کشور و جمعیت زیر هشتصد هزار نفر دارد می تواند نگران کننده باشد.
کد خبر: ۵۰۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 04 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار مهدی انصاری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تا ۱۰ مهرماه ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش دارد و در این زمنیه یک هزار نفر دستگیر و ۲۰۰ خودرو نیز توقیف شد.
وی عنوان کرد: همچنین در این مدت شاهد کاهش ۵۰ درصدی سرقت مسلحانه، ۵۷ درصدی سرقت به عنف، ۳۱ درصدی نزاع دسته جمعی، ۸ درصدی نزاع فردی و  برابری در قتل هستیم. 
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ایام عزاداری و سوگواری دهه محرم امسال شاهد کمترین حاشیه و درگیری بودیم به طوری که تنها یک مورد درگیری گزارش و در کمترین زمان ممکن با حضور ماموران انتظامی ختم به خیر شد.
 انصاری با تاکید بر اینکه احساس مسئولیت رسانه‌های استان در زمینه تامین امنیت و تعامل آنان با پلیس ستودنی است، افزود: خبرنگاران امنیت سازان بی منت جامعه بوده و به رسالت خود به طور واقعی جامعه عمل می‌پوشانند.
 وی با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی از روز ۱۴ مهرماه، بیان کرد: شعار هفته نیروی انتظامی امسال ” پلیس برای امنیت، امنیت برای همه” است. 
انصاری از برگزاری ۳۰۰ برنامه مختلف در هفته نیروی انتظامی خبر داد و ادامه داد: راه اندازی اتوبوس با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بازدید دانش آموزان و دانشجویان، ویزیت رایگان توسط پزشکان، افتتاح شهرک ترافیک همیاران پلیس، افتتاح طرح‌های عمرانی، نشست با دستگاه قضایی، برگزاری مراسم مهر و دانش، نشست با سران طوایف و ریش سفیدان، کارگاه بهداشت و روان و برگزاری صبحگاه مشترک از جمله برنامه‌های این هفته است.

آماری بسیار نگران کننده و قابل تأمل/ کشف بیش از دوتن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰۰۰ قاچاقچی طی شش ماه در کهگیلویه و بویراحمد
 
 وی تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های دیگری شامل بازی‌های بومی و محلی، همایش همیاران پلیس، نشست با سازمان‌های مردم نهاد، قرائت پیام مهر، برگزاری نمایشگاه بصیرت افزایی، عفاف و حجاب، اجرای برنامه تئاتر درمانی، نشست با دانشگاهیان و طرح مردم یاری و خدمات درمانی بهداشتی در مناطق محروم نیز برگزار می‌شود./فانوس زاگرس

آماری بسیار نگران کننده و قابل تأمل در زمینه مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار