در یکصدوهشتادوهشتمین شورای آموزش و پرورش شهرستان تفت مطرح شد: قدرداني فرماندار تفت از برگزاركنندگان آزمون كنكور سراسري در شهرستان تفت.
کد خبر: ۵۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 20 June 2015
به گزارش تابناک یزد  "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين نشست با گراميداشت حلول ماه مبارك رمضان گفت: ماه مبارك رمضان فرصت ارزشمندي براي تزكيه نفس و توجه ويژه به جنبه هاي معنوي زندگي است كه اميدواريم همگان بتوانند از اين مهماني عظيم الهي بهره لازم را ببرند.

فرماندار تفت در ادامه با اشاره به برگزاري موفقيت آميز و منظم آزمون كنكور سراسري در شهرستان تفت از همه عوامل و برگزار كنندگان بزرگ ترين آزمون علمي كشور قدرداني كرد و گفت: آرزوي قلبي ما اين است كه دانش آموزان عزيز شهرستان تفت كه حقيقتا از مستعد ترين و سختكوش ترين دانش آموزان هستند مزد تلاش و كوشش خود را در اين آزمون بگيرند و امسال شاهد ارتقاي جايگاه شهرستان در عرصه قبولي در كنكور سراسري باشيم.

زارع عرصه هاي علمي و آموزشي را يكي از خطيرترين و زيربنايي ترين عرصه ها براي توسعه كشور برشمرد و گفت: تلاش شده است تا با سياستگزاري هاي درست در شوراي آموزش و پرورش تفت، مسير را براي تعالي عرصه هاي علمي و آموزشي فراهم آوريم كه اين مسير تا رسيدن به اهداف تعيين شده با جديت دنبال خواهد شد.

وي با اشاره به فرا رسيدن ايام تعطيلات تابستان خواستار برنامه ريزي دقيق براي استفاده مناسب دانش آموزان از اوقات فراغت شد و گفت: اوقات فراغت تابستانه، فرصتي مناسب براي كمك به پرورش استعدادها و توانايي هاي دانش آموزان است و آموزش و پرورش شهرستان تفت با همكاري ساير دستگاههاي متولي بايد در اين رابطه اقدامات لازم را به عمل آورند.

زارع يكي از مهم ترين عرصه ها براي پركردن اوقات فراغت را عرصه ورزش برشمرد و با اشاره به قابليت هاي شهرستان تفت در عرصه ورزش مفيد سواركاري گفت: ورزش سواركاري از سوي دين مقدس اسلام نيز مورد سفارش قرار گرفته است و با توجه به قابليت هاي تفت در اين رابطه، اميدواريم با همكاري هيات سواركاري شهرستان شاهد گسترش اين ورزش در ميان دانش آموزان باشيم.

وي همچنين بر ضرورت توجه ويژه به نكات ايمني و احتياطي لازم براي دانش آموزان در عرصه ورزش سواركاري تاكيد كرد.

زارع در پايان از خدمات و تلاشهاي اعضاي شوراي آموزش و پرورش تفت و مدير و مجموعه كاركنان و معلمان فداكار آموزش و پرورش شهرستان قدرداني كرد.

رئيس آموزش و پرورش تفت نيز در اين نشست، مساعدت و همکاری جهت انتقال دبستان شاهد پسرانه، هماهنگی با هیئت سوار کاری شهرستان جهت ثبت نام دانش آموزان در رشته سوارکاری، تبدیل به احسن نمودن فضای آموزشی بلااستفاده و تغییر کاربری خوابگاه بلا استفاده نصرآباد به اردوگاه را به عنوان دستورکار جلسه مطرح كرد. در ادامه  اين نشست اعضا به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار