ممتازپور:
تابناک: مجری‌طرح‌ انتقال‌ آب‌ به‌ فلات‌مرکزی گفت: نحوه انتقال آب به فلات مرکزی در حال حاضر توسط وزارت نیرو در حال رسیدگی تکمیلی است و هنوز نتیجه قطعی در این ارتباط اخذ نشده است.
کد خبر: ۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ 15 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد ممتازپور با توجه به موضوع لغو مصوبه بهشت آباد به نقل از معاون عمرانی استانداری خوزستان و به عنوان آخرین دستاورد سفر رئیس جمهور به این استان اظهار داشت: اصولا انتقال آب به فلات مرکزی از رودخانه کارون نیست بلکه از سرشاخه های مرتفع این رودخانه در سلسه جبال زاگرس و در استان های بالادستی قرار است انجام شود.

وی افزود: در ایران دو سلسله جبال البرز و زاگرس بستر بخش اعظم رودخانه های سطحی کشور است و بنابراین پروژه ای که از منابع آب این دو سلسله جبال استفاده می کند را نمی توان با چنین اظهارنظرهایی با ابهام روبرو کرد.

مجری‌ طرح ‌انتقال‌ آب ‌به ‌فلات ‌مرکزی تاکید کرد: در این خبر به نقل از معاون عمرانی استانداری خوزستان این مطلب نقل شده است که "انتقال آب کارون به زاینده رود منتفی شد" و این در حالی است که این فرد راجع به نحوه انتقال در متن خبر صحبت کرده و از این رو تیتر انتخاب شده با متن خبر هم خوانی ندارد.

تصمیم قطعی درباره نحوه انتقال آب به فلات مرکزی اخذ نشده است

وی ادامه داد: از سوی دیگر نحوه انتقال آب به فلات مرکزی در حال حاضر توسط وزارت نیرو در حال رسیدگی تکمیلی است و هنوز نتیجه قطعی در این ارتباط اخذ نشده است.

ممتازپور بیان داشت: بر این اساس آنچه در متن خبر قید شده نیز قطعیت ندارد و برای هرگونه صحبت در این ارتباط باید تا جمع بندی وزارت نیرو برای انتخاب مناسب ترین، فنی ترین و اقتصادی ترین روش انتقال از تمام جهات اقتصادی اجتماعی منتظر باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار