امام جمعه بندرعباس خواستار توجه بیشتر دولت به اصناف شد و گفت: نباید شنیده شود که برخی از فعالیت‌های صنفی و فعالان این حوزه به دلیل عدم توان در پرداخت مالیات‌های سنگین اقدام به تعطیلی صنف خود کرده‌اند.
کد خبر: ۴۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 19 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها پیرامون ‌ارتباط‌ نظریه‌هایی دارند که حاکی از مصالحه با این کشور است، اظهار داشت: طرفداران این نظریه سطحی‌نگر و درک درستی از سیستم استکباری ندارند و فکر می‌کنند که اگر ایران دست از حمایت‌های خود از طرفداران مقاومت در منطقه بردارد، امریکا نیز دست از سر ایران بر می‌دارد.
 
وی اضافه کرد:‌ امریکا سال‌هاست که کشورهای مختلف از جمله کشورهای امریکای لاتین و مرکزی را به استثمار درآورده و منابع آنها را غارت می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: جبهه مقاومت مردم ایران در برابر زورگویی‌های امریکا کهدر  شعار مرگ بر امریکا نیز به وضوح قابل مشاهد است، در واقع چراغ امید دل و دیده ستم‌دیدگان جهان است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اسراف و تبذیر را مورد نکوهش قرار داد و گفت: نیازمند فرهنگ‌سازی برای از بین بردن این دو پدیده بد در جامعه از آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها هستیم.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری در ادامه گفت: دامن زدن به تعصبات قومی و جغرافیایی و فامیلی در استان امری نادرست و ناپسند است، چرا که دلیل برتری و شایستگی انسان‌ها ایمان و تقوای آنهاست.
 
وی تصریح کرد: فخرفروشی کاذب ریشه در جاهلیت دارد و نباید آن را ترویج و بدان دامن زد.
 
امام جمعه بندرعباس در ادامه به نامگذاری روز بسیج اساتید مقارن با شهادت شهید چمران و روز اصناف، این نامگذاری‌ها را ارزنده دانست و افزود: مشارکت اصناف در امر مقدس مسجدسازی در استان قابل تقدیر و تشکر است.
 
آیت الله نعیم آبادی خواستار توجه بیشتر دولت به اصناف شد و گفت: نباید شنیده شود که برخی از فعالیت‌های صنفی و فعالان این حوزه به دلیل عدم توان در پرداخت مالیات‌های سنگین اقدام به تعطیلی صنف خود کرده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار